En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

met mij persoonlijk gaat het goed...alleen om me heen nie zo...en merk dat ik daar toch beetje last van heb...na ja komen we ook wel weer doorheen ;)

Afspr met Vk vanmorgen is verzet naar a.s woensdagochtend..ze belde vanmorgen dat ze met een bevalling bezig was dus kon de afspr helaas niet doorgaan...begrijpelijk maar wel jammer nu moeten we nog 2 daagjes vol nieuwslappigheid wachten om te weten of onze kleine een lief manneke of lief vrouwke is.

Zou wel helemaal leuk zijn voor de jongens weer us sleetje rijden...hoop dat het voorlopig blijft liggen...en dat het hier ook nog komen gaat :D

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nieuwsgierige doos! je kan er toch niets meer aan veranderen of het jongetje of meisje wordt hahaha..
    maar ze wachten niet tot 20 weken echo met kijken? of hoop je dat ze het nu gewoon zien met echo?

weet nog dat oudste van mij steeds met zijn rug naar echoding lag.. dus al zouden we het willen weten.. hij gaf zijn staafje niet prijs :D

3. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Vanmorgen werd ik wakker gebeld met de vraag of ik extra wou werken.. Ik heb ja gezegd maar wel gezegd dat ik met de trein ga ipv de scooter. Tja dit ivm met de sneeuw.
    Afgelopen vrijdag maar 2 nieuwe setjes bh's gekocht. Dit omdat me dagen voor nod een cup groter zijn. Vanmorgen dus toch maar die grotere cup om gedaan.
    Verder ben ik misselijk, pijnelijke (.)(.), hoge temp en vreselijk vergeetachtig..
    Nu maar hopen dat de HA vanmiddag iets te melden heeft.

4. debsje1977

oeehh Plien! dat wordt een spannmend wachtbankje meis :D
    hopelijk zijn het goede voortekens ;)

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Wow, Limmetje wat een sneeuw zwg, wil ook sneeuw

@ Cin, stuur sneeuw maar hier heen :) maar je hebt dus wel ei gehad, alleen weet je nu niet welke dag....

@ Debs, krijg je nu elke keer n echo, wow. maar 2 daagjes red je tochnog wel :)
    Toch niet raar dat je omgeving je raakt, heet menselijk :) *knuf*

@ Plientje, slim, scooter en gladheid niet een goed idee

6. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Om eerlijk te zijn ben ik die voortekens een beetje zat te worden zeker na de vorige ronde.
    Ik hoop nu dat het nu dit keer niet zo extreem is als de vorige keer.
    Volgens mij zit het in de lucht.
    Vorige maand toen ik die dagen er voor beroerd was, was het glas op de wegen door ijzel.
    En nu dit keer heb ik er weer last van en ligt er een dik pak sneeuw. :rolleyes:

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    kleine meid gister trouwens,
    Smallman gister naar boven en kleine meid even erna naar boven roepen:
    papa papa, na geen gehoor roept ze hem gewoon met zijn naam..... gekke meid
    Ze dacht waarschijnlijk, werkt bij mama ook :)

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ojee, zou het daar aan liggen.

hoor het wel met andere dingen
    hoofdpijn met onweer in de lucht.
    Nou ben je ook mee klaar me dan.
    Beter al die kwaaltjes om gegronde reden

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Maastricht richting Eindhoven tussen Grathem en knp. Leenderheide 31 km, Vertraging tot 2 uren en 25 minuten

is stukje waar we normaal half uurtje op rijden he.. belt collega van mannetje die vind dat die niet moet zeiken en gewoon moet gaan rijden.. hij moet vanaf utrecht komen, waar nix ligt.. en zegt iedereen rijdt gewoon 150.. nix aan de hand.. pff..
    dat is altijd zo lastig he.. als andere delen van nederland nergens last van hebben... dan geloven ze je gewoon niet!

10. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Kom op lim, iedereen die die nieuwsberichten hoort weet hoe het zit met de sneeuw.
    En die sneeuw is overmacht.
    Je kan toch moeilijk 2 uur eerder vertrekken vanwege dat pak sneeuw.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tja.. hij heeft dit eerder gehad.. toen lag hier ook allemaal sneeuw... en bij zijn werk niet.. en moeilijk dat ze deden toen.

12. debsje1977

de 20 weken echo heb ik de 21ste..dus dan wordt er zowiezo naar gekeken..maar ach als onze vk toch weer echo doet dan vragen we gewoon heel liefjes of ze ff voor ons wil spieken als het er goed voorligt :D....jep ben echt een nieuwsgierig doosje idd hahahaha.

Smallie: tot nu toe bij elke afspr een echo gehad dus denk dat we dat nu ook wel weer zullen krijgen...onze vk is geloof ik gek op echotjes :D
    en als mijn moessie meegaat a.s woensdag en zou geen echo krijgen dan vraag ik het gewoon speciaal omdat mam's mee is ;) hihihi.

Plien: pre-nod klachtjes....geloof dat een paar blz terug iemand vroeg hjoe het zat met de klachtjes op het moment voor zwangerschap en wat er anders aan was dan voor Nod...waardoor ik dacht het zou wel us raak kunnen zijn was omdat ik voor het eerst voor nod geen pijn in mijn borsten had...wat ik normaal wel had.....echter die borstpijn is daarna in alle hevigheid toegeslagen hahaha...maar voor NOD echt hele andere klachten....wat miss hadig tipje is....is om op mmm een pre-nod klachtenlijstje voor jezelf bij te houden maandelijks...zo kun je zien of het idd verschilt met nod en het moment dat je zwanger zou zijn ;)

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    pffff, stomme collega, stuur maar die sneeuw foto naar hem toe :)
    Ja als je daar geen sneeuw hebt, kan zich niet echt inleven dus die collega....
    Toch niet diezelfde nare collega? of was dat nou zijn baas...

14. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Ik ga er trouwens weer vandoor..
    Misschien ben ik er vanmiddag nog even voor dat ik naar de HA ga.
    gr en *knuf*

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Moggel allemaal,

Ik weet dat nog zo niet... stress en emo slaan op hormonen en die voelen de eitjes wel. Ik weet niet in hoeverre dit op waarheid berust, maar sommige ha zeggen dat door er te veel mee bezig zijn hormonen worden afgegeven die het remmen. Nogmaals ik weet niet of het waarheid is, maar ik ben nu hard bezig om er niet hard mee bezig te zijn...

@ mezelf: hier een beetje SNEEEUW...ondertussen geniet ik van mijn giga bureau en van het geklets online... volgens mij is de winterdip over...Temp was nog niet omhoog gegaan. Het is nu dag 15 dus hij mag wel springen...Ik voel wel aan mijn lichaam dat het op springen staat... Hier ook een krols bloempje...

16. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Debs ik ga vanmiddag even zo'n lijstje maken voordat ik naar de HA ga..
    Bedankt nog voor de tip.

17. debsje1977

Dat lijkt me zoo frustie he!

Bah bah bah...collega's en werkgevers...soms zou je ze wel us willen.....kkrrkkk

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Debs, leuk hoor elke keer echo... bij ons hebben vk praktijken zelf geen echo app. moeten echt ervoor naar ziekenhuis

19. debsje1977

morgeh krols meisje :p

Ooh dat lijkt me ook vervelend small...daardoor heb je en minder echo's dus en moet je elke keer ergens anders heen voor een echo....ik hoef alleen voor de 20 weken echo naar een echo bureau..die doet onze vk niet zelf....geloof dat ik het echt getroffen heb met haar :D.....buurvrouw heeft haar ook gehad en die zei ook al bij elke afspr kreeg ze een echo...boek van haar kleine meis begint dat ook idd met blz vol echo's hihi ;)
    miss scheelt het dat ze half surinaams is...surinaamse mensen zijn over het algemeen toch wat passievoller geloof ik ;)

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    :) dat klopt wel :)
    maar bij deze praktijk geen echo app. wel 5 vk's en in dorp hiernaast ook niet, met 4 vk's, vind dat ze daar best in hadden mogen investeren :)

Deel Deze Pagina