En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

mm dat zou idd geen overbodige luxe zijn..zeker als je bedenkt dat er 9 vk's bij elkaar in de buurt zitten :(

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi hoi limm..hier niks van het soort. waar woon jij ook alweer? wel prachtig weer.. heb nu zoiets van het is niet meer blauw licht en is koud dus mag van mij weer sneeuwen

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Morgen Pixje, Limmetje woont in Limburg

@ Debs, ja dat bedoel 9 vks's en dan geen echo app.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    roermond pixie..

is hier niet koud nu.. komt mede door de sneeuw

5. debsje1977

je woont trouwens wel in een erg gezellig idilisch straatje lims...of lijkt dat nu zo door het pak sneeuw :D

Goeiemorgen Pix!

Hoeveel echo's krijg je dan nu tijdens de zwangerschap small?

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    morgen meiden.

Ik moet zo oppassen op nichtje. schoonzus gaat ziekenhuis toe. kans op inleiding, maar niet zeker.

@lautje succes vandaag op je werk. zal wel mee vallen, maar snap dat je spanning hoog zit. probeer te relaxen.
    @female. je kijk zeker niet nu maar in gedachten ben ik met je vandaag.
    @limmeke.. roermond.. hehe denkt even na waar dat is.. uhmm.. toch even kaartje bijhalen. mijn geography is nog niet helemaal perfect van nederland en europa ;) aha in de zuid.. je bent bijna een duitser ;)
    @debs jammer van je afspraak maar gelukkig niet met een week verplaatst.
    @gaby. ja heb ik ook wel gehoort 2 mannetjes uit zelfde nestje niet zo goed
    @nrg ouch gelukkig niet ernstig gevallen
    @jedid yay winterdip over

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    zo hier ben ik weer even... Ik ben hard bezig met mijn scriptie... Het lukt het lukt... ik kom ergens... GIL...

IK IS ZO HAPPY

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Normaal maar 2, 12 en 20 wk

kreeg en nu met 8 en 10 ivm met juist vaststellen termijn.
    en dan straks met 20 wk.

vorige keer kreeeg ik er ook een met 22wk omdat kleine meisje toen tegen mijn ruggegraat lag en ze niet alles konden checken van hun lijstje
    Vond ik natuurlijk geheel niet erg

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    joehoe, blij dat JD weer happy is :)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zo.. mannetje is richting breda vertrokken.. heeft zich toch laten opfokken.

schoonzusje belde.. die moest naar eindhoven.. si vanmorgen om 6 uur vertrokken en is omgedraaid en nu p weg naar huis.. had eindhoven nog niet bereikt :)

11. debsje1977

hihi kan me voorstellen dat je dat in het geheel niet erg vond :D

ga je nog pretecho laten doen dan ...nu je er zo weinig maar krijgt?....in iedergeval hebt je er alweer 1tje meer als normaal hihihi ;)

Spannend Pix! veel plezier met oppassen strakkies!

JD goed te zien dat je happy de peppie bent en dat je lekker opschiet met je scriptie :D

12. debsje1977

dan ben ik benieuwd hoelang jou mannetje erover gaat doen dan om in breda te gaan komen :(...vind het maar gevaarlijk hoor met als die glibberpartijen.

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Limmetje, Jeetje, toch naar werk gegaan... pfff daar komt ie dan over 3 uur aan.
    Jeetje, van je schoonzusje, al zo vroeg weg en nooit Eindhoven bereikt, niet leuk.

@ Debs, Misschein, we willen dit keer wel weten wat het word en als dat tijdens de 20wk echo niet te zien is moeten we het daarna zelf nog eens proberen.

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ debs: ik ben er ook heel erg blij mee... Ik heb echt mijn opzet nu duidelijk en ik kan gewoon weer verder zonder bang te zijn dat mijn concept moet leiden onder te weinig zakelijkheid

@ studeerkamer: ben blij met mijn bureau... ik ben minder blij met de toch in mijn kamer.... Hubs moet nu echt eens wat aan dit raampje doen...

EDIT: heb nu een onderlaken voor het raam gespannen en een aantal kussens onderin... dat helpt al een beetje

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heb je geen tocht strips...
    Mannetje maar langs Praxis laten gaan en dan raam goe ddicht te laten kitten :)

16. debsje1977

of zo'n leuke poezekat met meter staart eraan kopen tegen de tocht :D ;)

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Toen wij hier naar toe gingen verhuizen zaten die dingen er in, maar die waren zo goor dat ik ze er uit heb gesloopt. Ik heb de afgelopen jaren zo geleefd omdat ik met mijn mini bureau aan de andere kant van de kamer kon zitten. Nu heb ik een bureau die heerlijk groot is... 1.60 meter lang en 80 cm diep, maar die past niet op de winterstand (ver van het raam)... nu zit ik dus naast het raam met mijn wintersporttrui.

Ik heb hubs de opdracht gegeven om dat idd te doen, maar hij moet eerst zijn examen doen en dan mag hij van mij pas andere dingen doen... EN DIT HEEFT NU EEN HELE HOGE PRIORITEIT...

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Daar heb ik nu kussens voor... maar de tocht komt van de zijkant van het raam... Volgens mij is het raam te klein voor de raamposten :(

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    brrr, koud, wanner moet mannetje examen doen?

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zo, er is flink bijgeschreven, de afgelopen dagen!

Allemaal nogmaals de allerbeste wensen voor 2009!

Ik ben vanmoregn door dik 15 cm sneeuw naar mijn werk geploegd. En NU wil ik al weer naar huis... Ik heb echt het gevoel dat ik een beetje overwerkt ben geraakt de weken voor de vakantie. Ik heb het helemaal tot aan mijn lippen staan en ik kan om het minste of geringste janken. Nu net zijn er drei leerlingen uit mijn klas gearriveerd en de 4e is onderweg, dus we hebben afgesproken dat ik pas om 11 uur begin. Dat scheelt, ik heb dus rustig kunnen opstarten. Maar wat is dit een k*t-gevoel zeg!

Ik ga zodadelijk dit met mijn leidinggevende bespreken, want zo zie ik het echt niet zitten om nog 9 weken te werken...

Wat is verder het nieuws? Hebben we al roze in 2009?

Deel Deze Pagina