Juudje toch, goedzo gesprek aanvragen. Jij gaat nu toch echt even voor. pff jij woont natuurlijk ook in Limburg, wat een sneeuw zeg
ha! sneeuw en blije mEIsjes! @alle sartsechogynvkziekenhuismEIsjes: ik denk aan jullie! *gaat vergaderen en is vanmid trug* SMAK!
ello meiden, Alles lekker hier? Ikke is :sick: . Echt misselijk bleeeeeh. Waarom springt mijn eitje niet?
uum meiden...als je zeg maar soort van bruin verlies heb ( zoals ook vlak voor je NOD) maar geen buikpijn hebt...hoef ik me nie tongerust te maken .......toch?
He meisjes! Bowen, jij beheert busje toch? wil je mij van nod lijstje afhalen? wil even niet meer met nod datum bezig zijn.... thanx! dikke knuf voor jullie allemaal.
kan van alles zijn debsel komt nu druk op BMmond te staan.. kan adertje knappen.. kan restant zijn van wilde orgie van dit weekend..
um ja gister wel gesext na lang tijd weer...en dat beviel me allermist...deed zeer ...maar gek dat je dan pas dag erna wat verliest ipv gister al. nou ja ga ervan uit dat alles goei is...gisteravond/vannacht hartje nog gehoord en hoorde hem/haar flink schuppen en bewegen
drom is het ook bruin he.. omdt het al dagje erin zit heb hier gelukkig geen last van dat het zeer doet.. gelukkig maar.. want we krijgen er niet genoeg van hahahaha.
zooo debs beetje blond vandaag meis nou ja ga proberen me er niet te druk om te maken en idd ervan uit te gaan dat het door gister komt...lijkt me ook logisch zeker gezien dat het pijn deed...werd er dizzy van. denk als we het gewoon liggend op bed zouden doen dat ik er ook geen "last" van zou hebben hoor...
jeeej Debs ook weer gevreeen bruinverlies gewoon van sexen, gekkie Baarmoedermond en bloem zijn nu ook zo gevoelig en goed doorbloed