Jawel...wil graag dubbel zwanger zijn nee hoor onder de douche dit keer,,,,,maar was echt geen pretje....moest me beet houden daarna want was zo dizzy dat ik dacht dat ik van me stokkie ging...en had ook gelijk kramp in me buik....brrr..echt nie weer dus. maar ondertussen ook net doen of er niks aan de hand was.,....anders heb ik echt tot het eind toe geheel onthouding
lol lol debsel doe dan ook niet van die gekke dingen als je zwanger bent lol ik doe van alles nu ik zwanger ben.. maar wel lekker gestrekt op bed of bank
zal het doorgeven aan de bangepoepert hahaha. geloof dat hij het niet meer druft op bed nadat tie de laatste keer me buik ertussen voelde zitten...dus nu kijken of ik hem "verleiden" kan ( ja hoor met dikke buik verleiden ) tot lepeltje dan maar ofzo...anders zie ik me echt droooog staan tot ver na juni
whahaha als ik mannetje zeg.. schatje.. denk dat we het maar niet meer moeten doen tot in augustus of zo... dan schiet die heeeeeelemaal in de stress whhahahaha
nou schoonzus komt weer naar huis. wordt dus niet ingeleid. ik heb mijn overnachting geboekt in beekbergen voor 5 februari yippeee
hihi JD dat zekers niet WHAHA...limsmannetje zal afkick verschijnselen krijgen dan ......trouwens lims zelf ook geloof ik als ik het zo lees
kmoet er niet aan denken om tot dan geheelonthouding te doen.. we hebben het al beetje teruggebracht tot de weekenden.. en dan word alles in gehaald
@ Pixie, Hoe ver is ze nu? en waarom niet? @ Debs, lepeltje, hondjes, .... er heeft in de ouders van nu jaar geleden een stuk gstaan met de beste standjes als je zwanger bent ha ha Maar staand onder douche was er echt niet bij
Whahah...is ook echt niet aan te raden nou ja zoals ik al zei hoop idd maar dat het daarvan is en dat het snel weer over is wel lekker trouwens zo'n eerste werkdag en het dan beetje rustig hebben...kun je er weer ff goed inkomen
Fotoooooooo Hier ligt helemaal geen sneeuw EDIT: Wow wat mooi! Voorzichtig zijn he! Je kindje zit wel goed beschermd, dus er gebeurt niet snel iets maar het is behoorlijk schrikken. Nieteens hihihi Stuur maar hierheen! Ik was netjes begonnen met teruglezen, maar kom niet verder nu. Ben een tikkie boos op school, omdat ze de cijfers niet hebben en ik wil weten waar ik aantoe ben!
Zooo heb weer ff paar pendeltjes gedaan voor degene die dat leuk vind. gieg...januari jongetje natjes; januari jongetje milla januari jongetje cin februari jongetje milk februari meisje bowen april meisje
debs heeft overduidelijk weer tijd over op het werk gieg: hoop echt dat ze snel komen met duidelijkheid, je wacht al lang genoeg.
zo debsje actiefg bezig, hi hi ik moeteigenlijk verder met presentatie voor morgen, weer cursus in Capelle maar kanmezelf er zo moeilijk toe zetten