hihi heb op me werk meer tijd over lijtk wel dan thuis weer 2.5 uur reizen small...ga je met de auto of trein dit keer? gezien de gaos vanmorgen op de snelwegen
ha ha, heb ik ook wel een slast van Debsje Met de trein, ben niet zo'n held in grote stukken rijden en ik kan me nog voorbereidne in de trein.....
of nog ffies je oogjes dicht doen geef je groot gelijk om met de trein te gaan...zeker ook met dit weer...al valt het hier reuze mee...het is toch glad op sommige stuken
hihi wekkertje meenemen of telefoon zetten op zeg maar tien min voor aankomst station werkt echt hoor
denk dat ik tijd hard noig heb om vootebereiden. wil het over zwangerschap houden... maar heb verder nog niks op papier
dat schut je toch zo ff uit je mouw nee hoor een begin maken met een verslag is altijd lastig. je hebt ervaring..met beide kanten...goed gaan ( mooie kleine meid) en mk ......dus denk dat je daar mee een heel end kan komen....moet ik het als een soort van spreekbeurt van vroeger op school zien?
ja zoiets, voor medecursisten en voor camera 8 min lang. He kanje ook pendelen wanneer ik beval en mijn zusje? zalik haar gegevens dan even pben?
Moet wel zeggen dat het steeds minder eng word, maar kan liggen omdat het steeds met cursus voor de zelfde mensen is.
woensdag is ze uitgerekend. ze heeft het kunnen rekken tot vrijdag dat ze nog even vanzelf kan laten komen. ze had ook maar 1 cm ontsluiting. ze gaan niet lang wachten na inleiden.. als het niet gaat ga ze keizersnee doen. wil ze liever niet (of course.. wie wil?)
@ Pixie, hopen dat het snel zelf komt en andres meteen bij inleiden, keizersnee zou ik ook niet willen
haai! was ik weer. @tisch; ei moet nou toch wel echt bijna springen! morgen temp dip en ei POING? @debs: hihih gij pendelende douchesexgodin! @small: cursus cool? @pixzus: spannend! @mij: heb nog steeds beetje gevoel alsof eisprong nadert. maar niet zo erg als gister, toen was ik gewoon enorm pre-ei-ig KRRRRRRROLS! raarrrrrrr (zou biccy zeggen)
@ klingeltje dus na ei krolsigheid....... Niet echt cool nog..... heb tot nu toe wel leuk citaat gevonden wat ik kan gebruiken van Kluun: Basis regel 1. Gebruik oosterse vechtsporttechnieken Omgaan met zwangere vrouwen laat zich het beste vergelijken met een oosterse vechtsport Indien u een klap krijgt, of-ie nu verbaal of fysiek is, kunt u maar het beste meeveren.
huh snap niet? (zwangerschapsdementie) @kluun: ja hehehehhe meeveren is eigenlijk altijd het beste; zwanger of niet hehehehhheh @immeldalimmelimmmelimme: ben je al ingesneeuwd?
Zooo, terug Nog geen nieuws van Female zie ik. @Debs: Bedankt maar ik ga voor Limmel's pendel voor januari Cursus is leuk! Leuke groep en betere docent Gelukkig maar want het is iedere ochtend.