hallo, hier ook alweer lekker thuis. goed gewerkt vandaag! straks sporten, maar heb geen zin. Heb wel zin in patat of pizza ofzo. Eerst maar die zak chips leeg... Balen dat je toch ongi bent, klingel, ik had zo'n goede hoop...
tja, als ik goed gewerkt heb wil ik mezelf altijd wat verwennen, en ik ben verslaafd aan chippies. Ik zal vanavond mijn best doen (anders wordt de trainer kwaad, haha). Ik ga mijn pendel toevoegen!
Hi ladies, Alle goede wensen hebben gewerkt; ging vanmiddag met volle rode onderbroek echo maken, VK was er niet gerust op namelijk. Lijkt een beginnende miskraam zei ze, kan het niet mooier voor je maken. ik huilen natuurlijk. Ziet de echoscopiste de boosdoeners: drie dikke vette vleesbomen. Die veroorzaken ook de krampen. We houden het vanaf nu goed in de gaten. TNX voor al het meeleven. Nu zoooo moe van alle zorgen, ga eerst een roti eten en dan lekker weer pitten. Binnenkort kom ik hier weer wat socialer koekeloeren en bijlezen en meekletsen, sorry voor de egotrip nu Liefs!
Oh je moet een waarde van 32+ hebben om een bevrucht eitje te laten innestelen En omdat eerdere bloedonderzoeken 0,5 en 0,3 waren ben ik nu erg happy!
Geloof het niet, in de gaten houden zei ze, ze mogen niet te hard groeien. Die krengen schijnen te groeien op zwangerschapshormonen.
mamay, mijn zus had dat ook idd en daar hebben ze niks aan gedaan. ze groeienn idd door de hormonen. Mijn zus heeft er verder geen last van gehad. Zij kwam erachter door opendag in ziekenhuis waar je pretecho kon laten maken,.
@Klingel, wa's dat nou............. Balen meid! @ natjes en Limmeke, beterschap meiden @cin, spannend! @gaby en small, temp nog goed las ik? @ rest, weet het allemaal niet meer zo goed, sorry
puzzyyyyy goed meis! Echt helemaal super! Zo spannend en nu afwachten tot de posi test! MamaY Fijn dat alles goed was meis!
puzzcat en MamaY: Dat is (toch nog) mooi nieuws! Ben weer thuis en heb gegeten. Straks naar de sportschool maar ik heb echt zó geen zin... Ben moe en hangerig.
wat goed nieuws mamaY.. moet wel een erg uitputtend dag zijn geweest..maar gelukkig kan je nu wat geruster zijn.