@ Klingeltje, ha ha ha, ja laat mij maar, lees dingen vaak verkeerd en soms opotijd om te zien dat ik dat doe... tegen woordig zie ik dat veeeeeel te laat. @ kluun, leuke boeken, is van Oeps, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
haaaai cin! mag ik even jouw tempkaartje stalken? jij was het toch niet eens met je FF, wanneer ei was aangewezen? (of heb ik dat gedroomd?) wat als je die lage ' open' temp van de 14e weg haalt, verplaatst ie ei dan naar de 22e? die temp is namelijk de laagste ' dichte' (dus betrouwbare) temp van allen!
die heeft daaf net uit...heeft behoorlijk in ee deuk gelegen om dat boek....hij zei wel met big smile had je me die niet VOOR je zwangerschap kunnen geven dan had ik er een knoopie ingelegt van te voren...*grinnik*.....
nee nog niets gehoord haar afspraak was om 11.45 kan zijn dus dat ze eerst even lunchen of zo daarna voor het naar huis komen en dat ze dan zelf even meld hier.. maar ik zit toch wel in spanning
Meisjes wil even uitkomst van pendeltje van Debs met jullie delen ha ha ha, kijk er niet eens meer raar van op Oww wat zal zusje blij zijn!, 9 dgn later dan uitgerekende datum (21 juni, ik 20 juli)
nou zet je banner maar vast neer dan! Klings..nu zwanger jongetje...bevalt 20 op 21 sept 2009 Nrg: bevalt van een meisje
hihiihh debs krijgt het nog druk! @cin: 27e ei, ben ik dan zwanger in dec of nog net jan? *als in dec, heeft zuurtje misschien tog gelijk hehehehhehh* got daar ga je dan toch zo vlak voor nod; krijg weer rare hoop (en angst) *kruipt bij milla onder steen*
@ Cin, ha ha ha, ja had zelf ooit voor mijn zusje gependelt dat ze 2 jongens kreeg en 1 meisje in die volgorde @ Klingeltje, kom onder die steen vandaan, niet nodig gekkie, straks mooie sept baby
@cin: aha! is zo apart dat ie de 21e op laagste temp is van alles; zou je bijna daar ei verwachten tog? @small: cool, samen met zus tegelijk bevallen! hoewel, misschien vind je dat wel helemaal nie cool?
Zo wat lees ik hier. We krijgen binnenkort weer een heleboel roze in de bus Jippieeeee *komop eitje spring nou maar.. het is je dag vandaag*
gewoon ff negen maanden optellen en dan vanaf de 1ste gaan vragen wanneer je gaat bevallen en daar kwam uit 20 op 21..dus zal het waarschijnlijk net voor 0.00 uur of net na 0.00 uur zijn zal ff spieken voor je pix Edit: pix: 7 juni van een pracht van een KNUL!