Vorige keer al gedaan, 10 min verschil Vond 1x eigenlijk wel genoeg..... maar denk dat het gewoon in onze sterren staat.
@kling: Ik denk zelf ook ei op dag 21. Is in ieder geval geweest dus ik zal even m'n NOD gaan aanpassen
Hier nog iemand en nu steeds weer om te kijken of ze er al in staan...... Begint hier trouwens wel erg koud te worden.
Ik ga maar eens beginnen met het weghalen van de kerstboom...al staat het ook wel weer leuk nu met de sneeuw in de tuin op de achtergrond... Tot later!
Geen kacheltje aan gieg? lekker onder dekentje op de bank Sorry Pix zal voortaan beetje opletten JA LIMS...IEDEREEN ZIT OP JE PRACHTIGE WINTERWONDERLAND FOTO'S TE WACHTEN JOH!
Je zit toch wel binnen he Giegje, kachel hoger doen @ Cin, hier afgelopen weekend boom eruit gehaald, Smallman had er genoeg van. Maar staat vast practig met al dat sneeuw.....
zo zo hoe is het hier? Ik zie dat debs aan het pendelen is geweest.. Hmm als ik vrijdag niet ongi wordt dan is volgens mij mijn datum 18 sept.. Maar me gevoel zegt dat als het mijn karakter heeft dan blijft het langer liggen.. Eerst maar even afwachten of ik wel ongi wordt.. Vanmorgen gewerkt en toen een oud vrouwtje blij gemaakt door sneeuw te ruimen zodat haar stoepje weer schoon is.. Straks over een uurtje te voet naar de HA.. Sorry maar ik heb geen fototjes gemaakt van mijn sneeuw omgeving hier..