neen, ik heb besloten de vriezer ' leeg te eten' dus ik heb er wraps uitgehaald! scheelt ook weer een uitstapje door de kouououououuuuuuuu lui ben ik he!
Zie niet staan dat de streep even breed moet zijn. Ik hoop zo dat het waar mag zijn. Ik heb bewust afstand genomen van het forum. We hebben de hele kerstperiode in het ziekenhuis gelopen voor onderzoeken en de uitslag was niet echt positief te noemen. De zwemmers van mannetje zijn prima. Alleen met hormomen prikken troffen ze bij mij een veel te hoog fsh (follikel stimulerend hormoon) aan. De mijne was 32 en normaal ligt deze onder de 10. Dit zou erop kunnen duiden dat mijn lichaam al bezig is met de overgang. Een goede schok. Wel moesten we er niet te zwaar aan tillen volgens de gyneacoloog omdat mijn cyclussen altijd zo perfect zijn en omdat we op de echo een mooi groeiend eitje hebben gezien. De samenlevingstest was verder ook prima. Jullie zullen begrijpen dat een zwangerschap nu wel héél erg gewenst is (bij iedereen natuurlijk, maar 'de overgang' was een behoorlijke schok voor ons).
nou.. als dat er niet op staat... dan vrees ik het ergste... EEN ZEER GEWENSTE ONVERWACHTE ZWANGERSCHAP! we trillen dus nog ff paar dagen door tot je over 2 dagen een megaknalspatvanhetschermtest hebt
@ Miranke, jeej das dan even schrikken als je lichaam al stiekem richting overgang is. Maar nu ZWANGER
nee, voel niks.. nog geen pijnlijke (.)(.), alleen dus gister onwijs ' aanwezig bloempje' als net voor ei dat was wel vaag.. @miranke: jee, wat een schok, hoog fsh en dan de schok van ' wellicht overgang' (was niet vlakvoor ei dat je er was?) en dan nu.. zomaar.. zwanger! gaaf! weet vriend het al?
oohh wauw Miranke...dat zou dan toch helemaal super zijn....kan me voorstellen dat övergang"een hele grote schok/verdriet gaf......hoe geweldig zou het dan toch zijn als je nu zwanger blijkt.....net zo een wondertje als de onze wordt het dan
Ja, ik blijf trillen........totdat ik een test heb die van het schermpje afspat. Had afgelopen dagen speldenprikjes onder in mijn buik en geen bruinverlies en/of spotting. Normaal begint dit vijf dagen voor nod en ik zit nu drie dagen voor nod. Vandaar toch wel de hoop op een posi zwangerschapstest
Miranke me duimen draaien echt ovenuren voor jou ! wat een slecht nieuws hebben jullie ook te horen gekregen ik weet hoe je je een beetje voel meis en dat het forum dan af en toe een beetje teveel word!
@ klingeltje, moet eigenlijk ook boodschappen doen, eerst maar even inventariseren of ik genoeg heb in vriezer..... hoop hoop @ Miranke, dus 3dgn voor NOD zo'n mooie streep, op NOD een stuk donkerder straks :0
Ik had op 13 december bloed laten prikken voor hormoononderzoek. We moesten 22 december terugkomen voor de meting van het eitje. Ik vroeg tussen neus en lippen door of de uitslag van het bloedonderzoek er was. Toen kreeg ik dus te horen dat de hoge aanwezigheid van dit hormoon zou aangeven dat ik tegen de overgang aan zou zitten. Wel hebben we het eitje zien zitten en de volgende dag moesten we weer terug komen. Toen zagen we dat het eitje toch 1,5 mm was gegroeid. Dat zag er dus verder positief uit.
@debs: tot nu toe had ik eigenlijk alleen heel pijnlijke titt'n (zijkant) en dof gevoel in rug. maar elke ronde krijg ik ook wel weer een fopklacht gratis erbij (vorige ronde rook ik rare dingen! waanzin!) zoals nu een krols bloempje gister hehehehhehehhe *hoe dichter naar nod, hoe minder hoop. fijn he!* @small: vriezer leegeten is handig, als lui en koud. maar eigenlijk vind ik koken veel leuker ! (das dan weer niet lui) @fsh: nu vraag ik me af of DAT is wat woody bedoelde... qua hoog en zwanger. @lau en female... kom nou...
heb zelf net us ff terug zitten kijken op mmm...en de week voor mijn nod/zwangerschap....(hoe noem je het)...had ik totaal geen enkel klachtje...terwijl al die keren ervoor ik vol met klachtjes zat met elke maand altijd wel hetzelfde klachtje dat mijn (.).(.) pijn deden...zelfs dubieuze hahah...dus dat je nu nog geen last van je (.)(.) heb zou een goed teken kunnen wezen ik ga duimen voor je! Small dan zou ik nog maar ff naar de winkel hobbelen zonder toetjes zitten kan niet he!