Heeellllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeee knnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuufffffffffffffffffffffffff snap je heel goed meissie
haha ja het klink miss echt heel raar maar ik verheug me echt op de operatie meisjes ik ga ff proberen me oogjes dicht te doen! fijne middag nog knuffel
netjes hoor Pix ik dacht altijd dat ik rond de 73 kilo zat voor zw..maar bij eerste controle woog ik al 81 . vk is vanaf 81 gaan tellen dus..nu zit ik op 83 dus das 2 kilo eraan.
Broer was op bezoek. Die is vandaag teruggekomen van vakantie in su. Had autootje hier geparkeerd. Heeft hij mijn favo lekkers meegenomen. Lim je hebt inderdaad veel werk verzet. "aanwezig bloempje" hoe komt ze toch op die dingen. Miranke ik hooooooooooop zoooo dat het over 3 daagjes vet posi is. Lekker meer roze in de bus. Succes bij de HA plien (is allang weg geloof ik) EDIT: temp is nu 37.1 Ikke voel me steeds slechter en ben mijn tempstaafje kwijt...
ik heb mijn omvang onlangs gemeten voor buikband maat ... maar ben het weer vergeten.. 104? 114? pff geen idee meer haha
@debs: wow, dat geeft hoop ja... beetje! en thanx voor duimen... boel! @gabbel: ik kan me voorstellen dat je je ' verheugt' ; daarna weer helemaal alle kansen HAA! @tisch: zoek! (en hoe ik erop kom? hehehehehheh its all in my mind ) @limme: eindelijk groei je! moet ook! trouwens, limme, weet je nog dat jij vertelde over die &$^%$( die deed of ze zwanger was met andermans posi test? die heeft nu een andere naam en andere leugens! beh! spoort niet! moet echt uitkijken dat ik er nix van zeg; zonde van de energie.. *zennnnnn zennnnnnnnn*
Hallo meiden, Zo dat was weer 13 pagina's bijlezen... @Miranke: nog heel dunnetjes, maar wel heeeeeeeel spannend hoor! @Gaab: dikke knuff voor jou. Wanneer was operatie ook al weer? @Debs: naar hè, tussentijds bloedverlies. Maar echt, het hoeft niets te zijn (word er zo langzamerhand simpel van, maar meisje blijft krachtig doorschoppen, dusssss...) @all: goede pendels van Debs, dus dat wordt een mooi begin van 2009 @me: dat was een goed gesprek met je leidinggevende!
ik las net dat er weer iemand leugens zit te vertellen, wat wil die persoon daar nou weer mee bereiken ff heeft nog steeds mijn ei niet gevonden, begin er nu aan te twijfelen of ik er wel 1 heb gehad
Haai lieve meisjes, @ Miranke; spannend hoor! Over twee dagen graag een knalstreep! Maar eh... ook een smal streepje is een streepje toch? @ Gaby; ik vind het wel logisch dat je uitkijkt naar de operatie, het brengt je weer een stap dichter bij een beebje! Knuffel meis! @ Klingel; wat is jouw lijfje allemaal aan het doen, Klingelding? Ik lees iets over krolse bloempjes en zo... Pippa zegt tegen krolse lijfje van Klingel; "Waag het niet haar weer te foppen hoor! Alleen echt zwangerschapssympies zijn toegestaan!" @ Limmeke; wat een mooi winterwonderland bij jou Lim! Hier is het alleen spiegelglad en ijskoud....een pak sneeuw lijkt me best leuk! En dat buikje van jou groeit lekker zeg! @ Female; ik hoop zo dat alles goed is met je meisje en dat je zo met heel goed nieuws komt! Verder iedereen kus en knuf van Pippa