sorry dat ik even niet reageer op alles wat geschreven is maar ben moe en ben alles daardoor weer vergeten
Hi Zuurtje! hebbie goed gesprek gehad Juud? mooi zo...kan je nu uren minderen? ja maakt je idd wel beetje onzeker ondanks dat je weet waar het van komen kan ( mijn geval dan)
Ego: Weet je wat leidinggevende zei? Als ik zo naar jou kijk en luister, denk ik dat het heel verstandig is dat je eens goed gaat kijken of dit wel is wat je wilt. Je hebt hier veel bereikt en neergezet en ik denk dat de passie er gewoon een beetje af is en dat je veel meer kunt en wilt dan we je hier nogkunnen bieden. Welke leidinggevende is nu zo werknemer-minded, dat het hem niet uitmaakt of dat misschien die werknemer gaat kosten? Zo'n fijne man!
las iets over sneeuw,sneeuw ligt hier ook, wel 12 cm dik ben ook wel benieuwd naar female, hoop dat alles goed is met haar en haar kleine meid
nee pixel, niet hier, dat kind dat eerst een foto van iemand anders zijn posi zwangerschapstest had geplaatst en zei dat ze zwanger was, en die leugen kwam toen uit, in topic van dec nod. daar vertelde limmel toen over, weet je nog? nou kwam ik haar tegen onder een andere naam in de lounge, ziek gewoon. maargoed, dit geheel terzijde!
Ja, we gaan kijken of directe collega wat uren kan overnemen, de komende weken, tot de toetsweek. Daarna neemt de drukte in mijn rooster drastisch af. De onzekerheid blijft bij mij, maar ik word er wel wat makkelijker onder. Ach, we zijn nu zo ver, nu moeten we maar vertrouwen dat ons lichaam en het 'bovennatuurlijke' ons dit gunt.
das wel lief ja! alleen, wat bedoelt ie nu verder? dat zij niet kunnen bieden wat jij wilt en kan, dat je weg zou moeten gaan? en wil/kan je dat?
van de bus? tja hallo. ik ben zo bloody goed gelovig altijd. zeg elke keer weer ik vertrouw niemand en toch laat ik het mij overkomen.. baal er zo van dat er mensen zijn die zo doen
Ha Juud, Fijn zo'n meedenkende werkgever! Heeft hij gelijk? Ben je toe aan een grotere uitdaging of is het nu met het zwanger zijn gewoon een beetje lastig je hoofd van je lijf (figuurlijk dan he) te scheiden. Zelf merk ik heel erg dat ik (nu in het begin zeker nog) weinig ruimte heb voor andere dingen dan gezin en zwanger zijn. Mijn zaakje heeft momenteel niet echt prioriteit, maar dat komt wel weer.
niet van de bus pix...geloof dat de meiden hier allemaal fair en honest zijn meis de bus lady's you can trust with your heart
@klingel nee weet niet meer ..dementie he.. haha maar wat ziek dat er toch iemand is op forum die dat doet..
fijn zo'n meedenkende werkgever Juud hopelijk ga je jezelf nu ook wat meer rust geven dan nu er ruimte voor gemaakt wordt
Tja juist wanneer een werkgever op die manier meedenkt vertrouw ik het minder. Maar goed ik vertrouw geen enkele wergever.....
@juud fijn dat je zo'n goed gesprek heb kunnen hebben.. maar wel jammer dat ie vind dat je passie eruit is.. is dat wel zo?