Ga hier ook effe F5-en tot female haar verhaal heeft gepost. Tot die tijd nog wat werkzaakjes regelen en dan Limmeke haar foto-landschap weer trotseren met Smartje!
Nou ik begin bijna te geloven dat ei is gesprongen POING! Zit nu op 37.2 zet een kop thee zegt ze dan......
aha inderdaad gemist. was geedit: pix: 7 juni van een pracht van een KNUL poe hoe een week over tijd hahaha en een knul.. tja kan niet anders he
het kan haast niet anders dan dat het nu ook idd een Knul moet wezen he.....zo een voorgevoel had je zelf ook al geloof ik he?
@miranke alvast proficiat met je zwangerschap.. @female ben benieuwd naar je verhaal.. @me,... wat ik al vermoede ik heb zware PMS.. premenstrueel syndrome.. De enige manier om van die erge klachten af te komen is weer te beginnen aan de PIL. En anders de klachten voor lief nemen en indien nodig een paracetamolletje.. Als ik in april nog niet zwanger ben wordt ik pas door verwezen naar de GYN.
Bij mij zus dachten we bij de eerste allemaal een meisje. En toen werden we verrast met een boyke. Mijn mams denkt dat ik eerst een jongen krijg. Zelf denk ik jongen maar op een of andere rare manier blijf ik gefocused op meisjenamen.
nee wij willen het over morgen wel weten.. zou ook ons meiske( als het een is) niet recht doen als we blijven denken en zeggen jongen en blijkt dus niet zo te zijn haha
Allereerst bedankt voor al het meeleven meiden! Echt super van jullie. Bij de vorige echo (23w4d) werd ze geschat op 473 gram. Nu, 26w en 1dag werd ze geschat op 665 gram. Ben zo trots op m'n kleine meid, dat ze toch redelijk goed gegroeid is Alles opgemeten en nagekeken. Nog steeds te klein, maar groeit wel volgens een curve, alleen nuet hún curve. Ze is gewoon een geval apart, maar gelukkig geen afwijkingen gezien. Wat ze wel zagen was een te hoge weerstand in de navelstreng. Dat houdt in: waarschijnlijk komt er teweinig voedsel bij de kleine binnen. 2 keer per week moet ik naar het ziekenhuis. Aanstaande donderdag weer, dan gaan ze weer de weerstand meten en mocht dat teveel worden dan moet ik alsnog blijven zodat ze dagelijks een hartfilmpje kunnen maken van de kleine. Vroeggeboorte gaat het zowiso worden....alleen wanneer en hoe (keizersnede/bevalling) dat valt nog te bezien.