En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    aaahh ik moet gaan.. word opgehaald voor boodschappen doen... wil zo graag females verhaal lezen eerst.. uurggghh... tijd rekken .. nou denk niet dat het gaat lukken

2. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Doormiddel van me lijstje die eerder vandaag heb op gesteld met alle klachten waar ik last van heb.
    Ik heb me tranen in me ogen gezeten..
    Hij kan dus op dit moment niets voor me doen..
    Het enige wat ik nu alleen maar kan doen is hopen dat ik voor april zwanger wordt..

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    owh fem... aan de toon in je bvericht ben je opgelucht... ben blij dat de kleine groeit...

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Owh meid... knuf

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    toch nog kunnen lezen female.. ben zo blij dat je meisje het nu redelijk goed doet. *knuffel*

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo fem, das hele opluchting toch? ben blij voor je dat kleine gewoon groeit al is het volgens de eigen curve

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    female wat ben ik blij dat ze toch redelijk goed gegroeid is.wordt je dan donderdag ook al direkt opgenomen als er een te hoge weerstand word gemeten

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Fem :)
    Dat klinkt toch redelijk positief in vergelijking met de vorige keer. *dikke knuf*
    Achterlijke artsen met hun curves ook altijd :p

9. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @ fem het gaat allemaal wel goed komen.
    Heb daar maar vertrouwen in..
    Zolang ze geen afwijkingen zien wordt het een wolkje van een beeb..
    En ze houden je beeb onder controle dat is een geruststelling..

10. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Female ben blij voor jullie. Je meisje is weer een stuk gegroeid.

11. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Debs morge weer een dag om te pendelen..
    En kan je anders je baas niet even lief aan kijken..

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Oohh fem...wat een opluchting...wat goed dat ze zo goed gegroeid is die kleine meid ;)
    die artsen ook altijd met groeit niet volgens onze curve :(.....hopelijk blijft alles goed gaan meis ;)

Zul je altijd zien he Plien...op moment dat je wilt dat die foestie gaat gaat tie niet op tijd..en als het niet nodig is is tie nog voor half 5 vertrokken ;)

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja, we zijn ook wel opgelucht. Heb geen bedrust gekregen, hoefde niet te blijven, vruchtwater is goed, kleine is zeer bewegelijk...allemaal goede tekens volgens de dokter.
    Alleen die voeding: ja, dat kan een probleem worden. Maar zolang ze er zó dik bovenop zitten heeft mijn meisje de beste kansen.
    Ze is al 665 gram, en vanaf 500 gram gaan ze behandelen. We zijn dus een belangrijke grens voorbij!

Ben zo bij dat onze ondeugd op de 20 weken echo lag te klieren. Want ze konden toen haar hart niet goed bekijken en daardoor moesten we terug. Als bijzaak hebben ze toen haar benen nog eens gemeten.
    Hadden ze dat niet gedaan, dan was de groei nooit in de gaten gehouden en hadden we in hetzelfde pakket als mijn schoonzusje gezeten (doe had een doodgeboorte bij 34 weken)

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    woohooo fem das super nieuws!
    meiske is een vechtertje, helemaal fijn! :)

maarr wel onder controle wegens navelstreng, das wel vervelend he.. hoewel, je hoeft je nu minder zorgen te maken misschien nu je zo in de gaten wordt gehouden?
    knuf!

ik vraag me trouwens opeens af waar survivor is?

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    plien een knuf voor jou

pendel zegt zwanger in maart van een meid

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    @ Female; ze is toch behoorlijk gegroeid...wat fijn!
    (Ik heb trouwens geen idee welk gewicht normaal is met 26 weken)
    Je klinkt inderdaad opgelucht....nu maar hopen dat ze lekker doorgaat met groeien. Ze houden haar gelukkig wel goed in de gaten!

@ Plien; niet echt het nieuws waar op je zat te wachten....wat vervelend voor je meis! Kan de arts je niet eerder dan april doorsturen?

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja.
    Want dan gaan ze dagelijks een hartfilmpje maken om te kijken of die kleine in de stress zit of niet...
    Zou kunnen resulteren in een spoedkeizersnede, als blijkt dat het in de baarmoeder niet zo goed meer met haar gaat. Dan kunnen ze haar (na longrijping injecties) beter buiten de baarmoeder bijvoeden zeg maar.

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ mezelf: erhm volgens mij is mijn lichaam iets voor op schema, want ik heb het idee dat mijn ei net is gejumpd. Die gaan we even goed benutten...

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik duim voor je mee dat ze nog even lekker in jou buik kan blijven en goed groeit en bijkomt

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

@Pix: ik zie dat des je op 7 juni gependeld heeft! Mooie datum (mijn verjaardag ook) :D
    Sorry dat ik je zo heb later stressen....maar 't duurt ook allemaal zo lang in die ziekenhuizen joh.

@lim: mooi winterwonderland joh! Hier is er niks....

@Miranke: gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina