meiden uit belgie weten jullie sites van winkels in belgie waar ze wii fit verkopen? Ik las dat ze daar nog gewoon verkrijgbaar zijn...
Trisch...heb net ff www.google.be ingetuped en daar wii fit neergeplant kreeg toen allemaal belgische online stores...is dat miss een idee?
hihi wordt het toch een meisje pix hahaha.....ik krijg zelfs van Smallie een jongetje...zelfde als NRG..die ze ookal jongetje ( en NRG had het goed gependeld wanneer ik zwanger zou zijn)...ben echt zoooo stik benieuwd is ut miss wat om er een dagje uit van te maken naar belgie en hem dan daar te kopen Trisch?
hahaha dan kan het ondertussen toch haast nie anders dat er idd een lief klein mannetje in mijn buikkie woont ..alle pendels tot nu toe zeggen een knulletje idd Gieg...pb der anders ff ze had mij goed...en zich zelf vlak achter mij aan...en ook dat had ze goed weet alleen nie of ze het voor iedereen doet...zeg het nu wel zo hard op maar miss vind ze het helemaal niet leuk dat ik dit zeg....ze is namelijk naar mij toegekomen met de vraag of ze us mocht kijken voor me
Drie keer raden wat ik net gedaan heb, hahaha. @Tisch: Dagje Antwerpen of Brussel. Lekker shoppen, het is nu uitverkoop Online kopen heb ik nog niet gedaan hier, maar wel een Wii Fit gekocht bij één of andere elektronica zaak.