Haaaaai meiden Hoe is het hier? Flink gekletst zo te zien. Is er al nieuws van Female? Ik ga zo teruglezen eerst even eten.
OOooow Kweet niet wat ik ga eten. Ga zo wel ff kijken of er nog wat in de vreezer ligt. Elke is boven water (MMM)
@Bow: Als je voor buschauffeur gaat spelen wil je mij dan op 15 januari zetten? Ik hou het nog maar even ruim aan maar denk wel dat ei echt geweest is.
Snel? Da's helemaal niet snel! En ja, goed geklust, ook rond ei dat FF aangeeft, en daarna. Dus wat dat betreft zit het wel goed. @all: Woensdag moet ik dus naar de gyn en ik las over het eerste onderzoek dat ze 'een fysiek onderzoek uitvoeren bij de vrouw'. Volgens mij een inwendige echo. Nou weet ik niet of dat echt klopt, maar zou dat innestel/zwanger-technisch kwaad kunnen? Niet toch?
@ Female: Goed nieuws dus De groei is wat langzaam, maar er zit wel groei in. Hopen dat ze nog mooi even kan blijven zitten en doorgroeit!
@small, debs en zuurtje pendelen dat ik in maart zwanger ben van een meisje. Wat pendel jij voor mij?