En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Het is me nog steeds niet echt duidelijk waarom ze de cijfers niet hebben, maar het verhaal is dat ze het elkaar een beetje in de schoenen schuiven.
    De cijfers moeten naar de school en de school moet het weer naar een overkoepelend orgaan sturen die het ook nog nakijkt en ons uiteindelijk mag mededelen of we zijn geslaagd.

Na een paar keer te hebben gebeld vandaag, heb ik nu voor elkaar dat ik morgen aan het eind van de ochtend kan bellen om mijn cijfer te horen, zonder dat het overkoepelende orgaan ernaar heeft gekeken.
    Dan weet ik tenminste waar ik ongeveer aantoe ben.

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik had vrijdag mijn vk afspraak.. alles was goed. overmorgen heb ik 20 weken echo :D

Debs afspraak was vandaag en is verzet naar woensdag

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Jeetje Gieg, wat je allemaal wel niet moet doen om je cijfers te krijgen, heledag mensen na bellen, bah
    Gelukkig weet je morgenmeer.

4. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Sophie en Daan waren de populairste namen van 2008

Collega van me is laatst bevallen van een Daan.

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Who know's...vorige keer had ik het goed dus wie weet nu ook wel ;)

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hier volgt een stomme helemaal over niks bericht:

ik irriteer me matteloos op iets dat mijn vriend blijft doen bij het eten opscheppen... alsof hij niet genoeg krijgt. hij is zo precies en perfectionistisch daarmee dat twee borden naast elkaar kunnen staan en zijn allebei hetzelfde maarhij ziet of een of ander manier een verschil... dus een heeft meer dan de ander.. nu is het zo dat als ik al een bord in mijn handen hebt en het blijkt dus mijn bord te zijn die 'lijkt'meer te zijn dan maakt hij duidelijk dat hij eigenlijk vind dat hij minder heeft (al is het een stukkie kip minder)
    Ik ben het al gewend , en meest van de gevallen als er word opgechept vraagt hij welk is van hem.. reageer ik 'maakt toch niet uit, zijn allebei hetzelfde... kies jij maar een dan'
    maar als het zo is dat ik al een bord in de handen hebt en hij er niet mee eens is met hoeveelheid dan doet ie raar daarover.. ik vind het zo'n irritante tikje van hem.. want er is dus echt HELEMAAL GEEN VERSCHIL.. (en wat nou als er iets meer saus in de mijne is.. maakt toch niet zoveel uit?) ag ik zeur zeker weer.. maar ik merk vaak dat ik even een zucht gevoel krijg bij het opscheppen omdat hij zo doet.

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat is irritant hé pixie, mijn vader keek bij sommige dingen ook altijd op mijn bord om niet te zien of ik toevallig meer had dan hem (vooral bij de toetjes zoals ijs en rijstepap met krieken)

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    we luisteren hier naar alle berichtjes of ze nu over iets ernstigs gaan of je gewoon je hart wilt luchten maakt totaal niet uit

9. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Nou ik vind eerlijk gezegd niet dat je zeurt hoor. Waarom schept hij dan niet op voor jullie?

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik moest een jurk bestellen via internet voor de oudste en kwam opeens een oooooo zo schattig babymutsje tegen...........
    Nu maar hopen dat ik zwanger wordt van een jongentje, anders moet ik het babymutsje weggeven :p

http://www.olliewood.be/product.php?ges ... 2&id=23801

11. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    :) ik moet er eingelijk wel om lachen. Hubs heeft ook de neiging altijd even grote porties op te scheppen. Het probleem is dat ik het dan ook maar opeet.

Maar hij is 1.80 en ik ben 1.60 :oops:

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Owwww die is leuk ja!

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    doet die ook ..deed ie nu bijvoorbeeld maar schiet ie een beetje uit met de lepel in mijn bord dan moet ik het van hem weten. (als er dus net genoeg gemaakt is voor 2)

14. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

whaaa DIE IS LEUK :D:D hou me aanbevolen hoor :p

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh die is super leuk.. meisje mag toch ook of niet?

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pixie, of standaard op zijn bord extra schepje doen, klaar met dat gezeur.

@ giegje, wat een schatje, ik heb daar mijn luiertas vandaan :)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik zei dus tegen hem.. neem deze dan als je de jouwe te weinig vind.. gaat ie onder zijn stem mopperen dat het prima is. ik zou weer. neem het.. nou.. pff.. ook dan zo lekker eigenwijs kan ie zijn

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    grappig is.. eet ie toch niet op ! was bijvoorbeeld nu weer een lepelte of twee overgebleven in zijn bord

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Pix, ik zou ook standaar hem schepje meer doen, kan ie ook niet meer moeilijk doen.

20. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0

:) gaat dus nergens over eingelijk. Is gewoon zijn vervelend trekje :)

Deel Deze Pagina