@ Pixie, dan helemaal.... Smallman maakt zich soms zorgen dat ik niet evenveel op mijn bord heb als hij... vergeet ie soms dat ik vrouw ben en 1.65 en al 15kg te zwaar. Ik zeg standaard me op zijn bord, weet ie meteen welke van hem is, klaaaaar!
Nou ik kan me dat heel goed voostellen meid. Ach je kan ook standaard de borden afwegen na het opscheppen. Dan krijgt hij het zwaarste bord.
hahaha das een goede tischa.. ga ik doen de volgende keer voor de gein .. zien wat voor reactie ik krijg..
oh die is echt bezig haha.. ik vraag hem net of hij zal af wassen.. zegt ie... áls je je bordje afspoelt' hahaa.wel met knipoogje.. weet niet of jullie die discussie hebben meegekregen onlangs?
Rijstkorrels tellen En dan wel hem laten tellen. Of hem de reacties van iedereen laten lezen, misschien dat er dan een lichtje gaat branden. Er staat hier een programma op over tienermoeders allemaal zwangere meiskes...tijd om te zappen denk ik.
Hij heeft het in ieder geval wel in de gaten @zuurtje: Vijf edit: @Gieg: Wat een leuk mutsje en wát een leuke kleertjes op die site. *kwijl*
Ik ga met laptop boven op bed verder aan prsentatie werken en met schuin oog naar CSi New York kijken dikke kus iedereen Morgen cursus dus waarschijnlijk echt geen tijd, woensdag wel weer. doei doei.
Waarschijnlijk ga ik 24 uur met.. kijken. Catherine keyl schijnt daarin erg openhartig te zijn doordat ze opgesloten zit.. Toen ze er uit kwam bleek dat ze erg emo was door die ervaring.
ja.. hehe.. ag ik hou van mijn schatje.. hij zal niet zo leuk zijn als hij niet die rare dingen deed haha...