:'( Moet afspraak met gyn verzetten. Shitzooi. Afspraak is om 9 uur en Cinman heeft die ochtend nog een vergadering. Ik dacht dat het wel zou kunnen maar het ziekenhuis is niet waar ik dacht dat het was . Gaat dus nooit lukken
pix! ik ben nog steeds op zoek naar een betaalbare fischer price Ocean Wonders Aquarium Schommelwieg. alleen vraagt iedereen hier de hoofdprijs voor Das lekker balen Cin wanneer nu dan?
nou zat zelf aan rond de 50 euri te denken...dacht dat dat wel net bedrag was voor een tweedehandsje....wat denk jij?
Geen idee wanneer nu, moet morgenvroeg eerst even bellen. Waarschijnlijk op z'n vroegst ná 19 januari ivm Cinman's werk. Maar dan hoeft het natuurlijk niet meer want dan ben ik allang hartstikke zwanger
denk dat je dat wel op je buikkie kan schrijven haha.. ja.. zijn wel luxe dingetjes.. als je het voor dat prijs kan krijgen dan vind ik de persoon of heel aardig of jou echt een goede bargainer
Het is eigenlijk een jongensmutsje, maar ik zou hem denk ik ook opzetten als ik een meisje krijg Ik vind hem zoooooo leuk he! Dus helaas Debs..... Ze hebben wel meer leuke dingen en ook nog leuk gesprijsd zag ik. Vooral dan de extreem dure merken die in de opruiming zijn en die ik anders niet koop. Nu was ik op zoek naar een bepaalde jurk voor een gelegenheid, waardoor ik op die site terecht kwam Erg he Erg verleidelijk ook! Je kan trouwens ook erg leuke kleertjes kopen via marktplaats als je bijvoorbeeld zoekt op het merk Jottum. Normaal is dit merk niet te betalen (vind ik) maar daar kom je het nog wel tegen voor een leuke prijs en het blijft ook goed.