Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Daar ist ik weer! Nu even kort want behalve dat ik zelf spoorloos was, wil ik zo ook spoorloos zien! Mijn vakantie was heerlijk, tweede kerstdag op het strand, 26 graden! (En derde kerstdag weer met -3 op vliegveld, brrrrrrrrrrrrr). De feestdagen waren moeilijk, met name oud en nieuw heel wat traantjes gelaten. Aangezien ik op pag 1907 was blijven hangen ga ik niet alles bijlezen, sterker nog: ik heb nog helemaal niks gelezen! Maar dat ga ik nog weldoen hoor, stukjes in elk geval. En hoe staat het hier? Iedereen zijn vingers en tenen nog ondanks vuurwerk? Scripties eindelijk allemaal klaar? Geen gebroken botten na wintersporten? Goede vibes voor 2009? Ik weet uit betrouwbare bron dat ik Biccy en Miranke mag feliciteren, dus: bij deze meiden! Verder heeft Debs het moeilijk gehad rond de kerstdagen, alsnog een knuffel voor jou! En female? Ik denk aan je meisje! Small mag ik succes wensen voor morgen, dus ook bij deze! (sorry, weet niet eens waarvoor, maar dat ga ik nog teruglezen hoor!) Bowen lekker geskied? Cin aan het gourmetten geweest? Milla en Giegel ook weer ongimok?! Limmeke nog steeds aan de curver? Naiobi al ten huwelijk gevraagd? Gaat het goed met al onze zwangeren? Nu vergeet ik vast nog een heleboel, maar dat heb je wel eens he, als je bijna 3 weken niet online bent geweest...... Voor iedereen in elk geval een dikke knuffel en laten we afspreken: in 2009 iedereen zwanger! (dat lijkt me toch wel het minste!)
Denk het niet zuurtje, dit is echt een fert. kliniek. Maar dat merken we dan wel, ik maak in ieder wel gewoon een nieuwe afspraak, voor het geval dat Ik baal nu vooral dat we niet in december zijn gegaan, dat kon nl. ook maar vonden we toen te snel
hihi i think it's the last.....i know how to get my stuff for a bargain een nieuwe kost 112 euri...nou dan kan tie tweedehands toch wel weg voor 50
@Elke: Hè hè, zou eens tijd worden. Ben je nog een beetje bruin geworden of is het er alweer af? @Debs: Dat zou goedkoop zijn, maar als je er goed in bent dan lukt het vast! Ik heb nog een leuk fisher price speelkleed gezien. Jungle deluxe nog iets. Heel gaaf!
Ja graag 60 euri is ook nog aardige prijs...toch ? HAIIIII Elke Blij te horen dat je fijne vakantie heb gehad.....maar ook zooooo blij dat je weer terug bent in de bus....je bent gemist al die dagen hoor
@ Bowen: senks! @ Cin: mevrouwtje ongeduld! beetje bruin nog wel,maar dat gaat bij mij nooit zo hard hoor...
thanks voor de link tisch! hier is tie nu 119:- http://www.goedkoper4you.nl/?menu=artic ... ID=5598482
Eigenlijk niet, maar altijd het gevoel gehad dat mijn eerste kindje een meisje zou zijn. Slaat nergens op natuurlijk... Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden, hahaha.
Ja maf is dat he, ik heb altijd al het idee dat mijn eerste kindje een jochie is terwijl elke keer de pendels bijv zeggen meisje en dan denk ik neihh, dat kan niet. Slaat ook nergens op.
Ik zou graag een meisje willen, maar ik denk dat het een jongetje wordt. Hoop later ook op jongens hoor. Ik vind ook wel dat 3 jongens bij me passen