nou dan moeten al die pendels dit keer wel uitkomen toch Gieg ...ik ga in iedergeval wederom KEIHARD duimen voor je nee is zekers niet duur ..hihi ...dat wordt dus op naar de Ikea Gieg
Dank je! Ik heb m'n geld al uitgegeven Ga nu sparen voor kleinere kleertjes......of eerst voor grotere kleren voor mezelf.....
meiden ( voor degene die hier nog hangen) ga ff overhauling afkijken met mannetje en dan HOPA me bed in...morgen alleen op kantoortje dus alle tijd om te kleppen dan ahaa...als er nog pendels gewenst zijn...strooi ze maar in me pb box truste voor strakkies en tot morgen
Ik kwam er een tijdje geleden achter dat ik ook nog een heel klein beetje positiekleding op zolder heb liggen. Of ik het nog pas weet ik niet, maar het zal zeker aanvulling nodig hebben als het eindelijk raak is hier. Als het netzo gaat als bij de meiden, pas ik ook heel snel geen gewone kleding meer. De keus ik veel ruimer geworden zag ik laatst...... zelfs C&A heeft nu positiekleding...... (of het is mij eerder niet opgevallen dat ze dat hebben)
goeeeeedemorgen meisjes! Hier natjes met een mega tempdip Maar nog geen posi ovutest... hmmmm zou dan vandaag ovutestje positief zijn? Ben benieuwd of morgen temp weer omhoog gaat dan!
goede morgen iedereen nou ik hoop voor je dat je ei eraan komt natjes ! haha moet je mijn FF kaartje eens bekijken maar ik weet dat ik er niet eigenlijk niet naar moet kijken
jeej gaby! Eén ding is zeker, je lijf reageerd op die tabletten! Nog 2 tabletten moet je toch? Hoop hier indd dat ei eraan komt en dat ik wat kortere cyclus heb!
nou idd dan heb je een veel kortere cyclus, veel beter ! laat dat eitje maar van je komen jaaaaa me lichaam reageer er zeker op nog 2 dagen idd ,maar ik moet s'morgens een pilletje en s''avonds een pilletje dus ik moet er nog een paar haha kijk je het nieuws ? daar zijn 3 jonge kinderen die hun tas hadden gepakt met echt alles luchtbedden zonnebrillen op. die waren op het station om naar het vliegveld te gaan en dan naar afrika om te trouwen en omdat het daar warmer is hahaha het zouden je kinderen maar zijn!
*zag ik daar nou ineens een broedse glitter voorbij zoeven?* @gaby, had dat stukje nog niet gezien hahaha wel komisch!
Dachten we zelf ook al.... Nou blijft nog een half jaartje spannend, want we willen t niet weten van te voren Thanx!
(hmmmmm net tweede keer geplast vandaag... ovutest bijna even donker als controlestreep... Ben benieuwd wat ie vanavond doet!)
We weten in ieder geval wat jíj vanavond doet, hihi. @all: morgen mEIsjes! @Debs: mooie buik, hoe kom je er nou bij dat dat geen mooi buikje is. En hoe zou dat ooit kunnen als je weet wat er in zit? Ik heb het even gemist maar hou jij een lijst met pendels bij van iedereen?
Mogge meiden ik snap iets niet Temp is omhoog maar heb nog positieve ovutest en heel veel eiwit vanochtend. Wat nu? is ei geweest of niet?
GOEIEMORGEN! Nee hoor Cin...heb gister ff voor paar meiden gependelt...sommige zonder dat ze erom gevraagd hebben...(zo ook voor jouw ) NRG...ben heel benieuwd of het gaat kloppen nog half jaartje dan weten we het....wel leuk dat mijn pendel overeen komt met jullie gevoel. Cin...hadden ook foto van blote buikkie gemaakt bbrrrr NAtjes...goed gaan benutten dat eitje.....dan gaat mijn pendel ook uitkomen hihihi
hoeraaa... het vriest! sneeuw zal nog wel ff blijven liggen denk ik wel grappig hoe 3 weerberichten van elkaar zo kunnen verschillen Piet Paulusma: vandaag koude dag, vanaf morgen lichte vorst en temp rond 0 of net er boven knmi: vandaag koud, morgen kans op regen en temp boven 0 L1: vandaag zeer koud, hier -9, vannacht tot -18, ijsdagen houden aan tot weekend, met morgen meer sneeuw.. pas in weekend temp. rond vriespunt. oja.. hoeraaaa.. limman is jarig vandaag.. wordt alweer 18.. wat vliegt de tijd! vanmorgen hier weer veel stress.. had handschoenen voor kids gekocht.. jongste is die van hem kwijt, jat die van oudste en taait af naar school.. nog geen km verderop. oudste moet bijna uur fietsen.. heeft dus niets om aan zijn handen te doen.. ben dus alweer voor van alles en nog wat uitgemaakt vanmorgen.. pff.. stelletje voorbehoedsmiddelen dat ze zijn.