WHAHAHAHA je bent lekker begonnen vandaag dus lims Maarre VAN HARTE GEFELICITEERD met limamannetje zo vanaf nu mag jou pedopas dus de prullebak in ..jij was al 18 dus hebbie ut onderhouden met een minderjarige.... KAN NIET HE!
hehehe debsel eh tish... wrom zou ik wat speciaals moeten koken? omdat die jarig is? hij mag al blij zijn als die uberhaupt iets gekookt krijgt.... zon feest vind ik koken nl niet als je bij bijna alles groen wordt hij heeft ook geen kadootje gekregen.. en vanmorgen zat die daarom te zeuren.. ik heb hem wekenlang gevraagd wat die wilde hebben.. steeds was antwoord niets... en gisteren mocht ik niet rijden van hem in de sneeuw omdat hij bang was dat ik ons oldtimertje in prak zou rijden.. dus ben ik niet naar stad geweest. zei al tegen remsel: zijn kadootje staat buiten.. een auto die heel is gebleven
@Debs: Foto's van blote buik, aha. Die maak ik niet want dan word ik diep ongelukkig, nu al. Dikke vette punt, haha. @Lim: Lekker is dat, maar waarom was dat dan jouw schuld? Oh nee, wacht, pubers, maakt niet uit of het wel of niet jouw schuld is als je maar in de buurt bent. Gefeli met Limman! Nieuwe afspraak gyn: 27 januari om 14 uur. Direct al bonje met Cinman omdat hij meteen over z'n werk begon te zeiken. Heb hem gevraagd wat hij nou belangrijker vond... dat werkte. En dan ga ik nu naar m'n cursus glibberen.
Mmm lim Ja wij koken meestal wel iets speciaals op verjaardagen vandaar dat ik het vroeg. Ik ga deze maand doortesten om te kijken of LH wel daalt. Heb nog nooit doorgetest tot menstruatie maar dit is behoorlijk vreemd. 4 dagen een posi ovutest is ook niet normaal toch. En geloof me ze zijn positief. Ik heb die van sensitest. shit ik maak me nu wel zorgen. Las dat wanneer LH niet daalt dit kan wijzen op slecht functionerende eierstokken.
ik heb helaas niet zoveel verstand van hoelang die ovu's posi blijven/kunnen blijven...maar ik mag toch hopen dat er niks erg aan de hand is als ze al 4 dagen posi zijn...
Morge gieg.....moest nog ff zegggen dat die site van dat mutsje....LEUK LEUK LEUK...ga me geloof ik helemaal ziek kopen daar zodra ik weet wat voor geslacht er in mijn buikkie woont
hmmm debs..was van plan om ook dit keer op uitgerekende datum ( datum van calculator) te bevallen dus jij gaat echt niet voor mij beeb krijgen hoor
wHAHAHA daar ga jij dan persoonlijk ff voor zorgen zekers ( door bitter lemon of pure olie tot je te gaan nemen) dat je me voor blijft
serieus.. kga niet verder dan 40 weken! ben het nu al zat hahaha. wel grappig.. alle echos geven aan 6 jun.. alleen termijnecho is 8 jun.. 6 jun zou ook datum zijn die klopt volgens laatste mensi en eisprong
Goedemorgen meiden Limmeke gefeliciteerd met je mannetje hier was het vanmorgen heel erg gladjes, heb het zelf mogen ondervinden auwie
Mogguh meiden, @ Elke; fijn dat je terug bent! @ Giegel; nu maar duimen dat het deze maand raak is! @ Debs; mooi buikie! @ Limmeke; gefeliciteerd met de jarige Limman!
volgens mijn laatste mensi zou ik 11 juni uitgerekend moeten zijn..laatste echo stond op 12 juni..dus zat goed in de buurt. dus als smallie en zuurtje het goe dhebben gependelt beval ik dus paar daagjes eerder hebbie ut gevoel dat ut ook daadwerkelijk komt op/rond de 6de? Goeiemorgen Pippa en Zuurtje! Kijk je wel uit Zuurtje.....willen geen gebroken ledematen hier he!
ik kijk zeker uit, was heel voorzichtig aan het wandelen, had kinderwagen ook vast en toen gleed ik uit, nog wel op het voetpad toen ben ik maar op de weg gaan lopen waar het minder glad is