En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    au zuurtje.. wel uutkieke he

ik heb heel sterk gevoel dat ik gewoon op 6 juni beval.

komt mischien omdat ik bij andere 2 ook gewoon op uitgerekende datum beviel.

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

wow das een zeldzaamheid zeg...gewoon twee keer op uitgerekende datum bevallen :D.....nou ben benieuwd of drie keer scheepsrecht is ;)

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mijn schoonmoeder is 4 van de 5 keer op de uitgerekende dag bevallen, dus het kan

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoop nu weer :)

enige waar ik rekening mee moet houden is dat het dit keer ook snel zou kunnen gaan... dus moet eerder VK bellen dan normaal.

maar kan me niet snel genoeg juni zijn, ben zwangerschap nu echt al zat :D

5. debsje1977

kan me wel voorstellen met al dat groen zien hoor.

snel? je bedoelt ze glijd eruit voor je er erg in hebt! :confused:

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kheb geen opbouwende weeen... zoals de boekjes altijd mooi beschrijven.

weeen die ik krijg zijn meteen zware ontsluitingsweeen die heel snel al binnen de 2 minuten komen.. en dan gaat het snel. Laatste keer was VK net op tijd binnen.. kraamhulp heeft het helemaal niet meer gered.

7. debsje1977

zo hey! :confused:...dan heb jij wel pijl snelle bevallingen gehad zeg.....maar is dat ook veel heftiger dan?..zou bijna zeggen lekker zeg ben je er zo vanaf...maar miss is het ook wel veel pijnlijker op die manier ?

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tis wel lekker dat je geen 24 uur zit te puffen

aan andere kant gaat het te snel.. zeker ook omdat het meteen heftige weeen zijn.. het overvalt je en eigenlijk heb je gewoon geen kans om erin te komen..
    met Max had ik om 3 uur snachts buikpijn, voelde me niet lekker.. denk ga ff onder douche zitten.. pa gebeld of die Jur kwam halen.. pa kwam, weeen begonnen.. VK gebeld.. en voor pa thuis was met Jur lag Max al op mijn buik :)

en nee, pa hoeft geen uren te rijden.. die woont 3 km verderop :D

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mogge remsel

11. debsje1977

Hihihi...das echt rete snel zeg :D
    pap's had net zo goed beneden kunnen gaan zitten met jur hahaha. lijkt me opzich wel lekker om ze snel klaar te zijn...als je soms hoort dat er tussen zitten die 24,36 of zelfs 48 uur bezig zijn...ppffff hoop dat het niet zo lang duren gaat hoor :( en dat het nie zo giga giga pijn doet

Goeiemorgen remsie! hoest met jou meiss?

12. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Goeiemorgen..

@debs, mooi buikje.

@lim proficiat met je mannetje..

@zuurtje wel voorzichtig doen vandaag, je heb het zelf ondervonden vandaag..

@mezelf, was vanmorgen veel plan om te doen, maar daar is niets van gekomen omdat ik daar te moe voor was..

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Whoah, gaat zn gangetje wel he?! ;)

Hoe is het met jou?
    Mooi buukske heb ie hoor! Mooie foto! Mag je best trots op zijn hoor!

14. debsje1977

hoi hoi Plien!

te moe? hihi miss wel pre-zwanger klachtje ;)

hoe lukt het met werken tegen woordig....gaat dat een beetje goed rems?

met slechte mensen gaat het toch altijd goed rems ;) hahaah dus ook met mij :p :D

15. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0

Ze zijn allemaal even positief.......

16. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Na het gesprek van gister geloof ik niet meer in de klachtjes.. ;)
    Moet nog een paar daagjes geduld hebben voor me nod.. :rolleyes:

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ook zn gangetje! ;) haha.. Vind het wel zwaar, moek zeggen.. maar wil het niet zwaar vinden.. (wat is nou 3 halve dagen werken!?!?!) Houd er niet van om iets niet meer te kunnen wat ik graag wil. Maarja, zou er toch een keertje aan toe moeten geven.. En dat valt niet mee! Ben ik het nog niet mee eens! ;)

haha... dat zijn jouw worden debs! haha.. maar met jou gaat dus goed? Hoe gaat het bij jou met de misselijkheid enzo?!

18. debsje1977

goed bijhouden hoor,,,,,,je zult zien dat er verandering zit voor nod of voor posi test ;)

Kan me voorstellen dat het zwaar is hoor rems...je hebt ook zwaar werk meis....maar goed eraan toegeven duurt altijd wat langer he ;)

de misselijkheid is zo goed als voorbij hier...alleen nog als ik te lang wacht met eten dan mega golf of s'ochtends met tandenpoetsen...behoorlijk de kokhals erin...moet dan echt uitkijken dat mijn ontbijt er weer nie uitkomt....maar dat heb ik redelijk onder controle ;)
    alleen de pijn in mijn borsten is nog een rampeplan :(...en heb wat pijn in me buik af en toe...maar verders gaat het goed...moet alleen wat meer mijn handjes thuis laten wapperen vind daaf...maar heb er vaak de puff niet voor :oops:...en dat snapt tie geloof ik nie zo....en hij vind dat erg frustie.

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    moggel meisjes,

iets nog gebeurt? Heb even geen zin om te lezen... Ben wakker geworden met een onwijze koppijn...

Mijn temp was 36.6 dus maar 0.1 hoger dan gisteren. geen ei dus (althans volgens de temp methode). Ondanks dat hebben we er heel hard gebruik van gemaakt, maar dat doen we nu elke dag. Hubs is er nu ook best mee bezig. Hij vroeg van de week zelfs of ik na het klussen (zijn woorden, ja hij gebruikt het woord klussen nu zelf ook) niet beter op een bepaalde manier moet liggen (benen omhoog ofzo)... Het is allemaal best grappig en bovenal lief...

Die hoofdpijn moet ik echt opschrijven, want ik kan me herinneren dat ik ook vorige keer rond mijn ei hoofdpijn had... Humzz... als het deze maand niet mag dan schrijf ik het even op. Alles wat kan leiden tot een duidelijk 'ei' beeld schrijf ik nu op...

zo ik ga nog even door met zeuren. De werkkamer is warmer, omdat het nu idd niet meer waait... whahaha gisteren was het zo koud omdat de wind op het raam stond...

Nou ik ga me nu maar even aankleden. Ik heb vanmorgen de tijd genomen om in bed een leuk boekje te lezen. Ik ga zo de boom aftuigen... dus weer genoeg te doen vandaag...

Jediddle

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hij heeft ook 2 handjes toch?

hier moet ook veel gedaan worden.. is al maanden blijven liggen.. alleen zo op het oog werd beneden bijgehouden.. mannetje deed wel nog van alles buiten werk om..

maar als ik nu klaag over rotzooi, gaat hij opruimen en zegt dan.. valt allemaal mee

Deel Deze Pagina