En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

idd heeft tie die...en die wapperend echt heel vaak....het is vaker zo dat hij alles doet en ik geen reet :oops:...daar was tie beetje klaar mee gister...en toen was tie BOOSSS.

2. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Hmm dan heb ik hier iets makkelijker..
    Vorige week had ik een drukke week met me werk.
    En toen was manlief heel actief in huis geweest..
    Boodschappen gedaan, opgeruimd en zelfs de boom al weg gehaald.
    De boom had hij weg gehaald nadat ik gezegd had dat kerststal wel weg kon en was niet echt in de kerststemming..
    Het werd dus een oud en nieuw zonder kerstboom.

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Nouja, werk momenteel alleen nog maar op kantoor bij ons. Dus btje werk doen wat normaal blijft liggen enzo. Op de groep heb ik al niet meer gewerkt, dat wil gewoon niet! Kan gewoon niet met die een aantal bewoners die ik er tussen heb zitten.... En daarbij, ben ik allang blij als ik er ben! haha..

Wat fijn dat t zo goed als voorbij is! Jeuj! :D
    Ja, kokhalzen is nooit fijn! ben dan ook altijd bang dak zo weer ga overgeven.. brr! bleeh.. of als je net ff te hard moet hoesten.. :(
    Zere (.)(.)?! auwww?! das ook niet fijn! Ook nog steeds niet minder geworden dan? Die zijn dus goed hun werk aan het doen?! ;)
    Daaf kan wel meer vinden ;) haha.. heb er ook dus puf niet voor hoor! en ik vind ook: je woont er samen, dus moet je het ook samen doen! als hij zich ergens aan stoort, moet hij het lekker opruimen! (werkt hier nog altijd goed als reactie.. ;) haha)..
    En daarbij, jij bent ook geen druk! jij bent aan het broeden, kan hij nie ;)

@ jd: volgens mij had ik ook meestal een zeer hoofd rond ei.. maar weet t niet zeker meer! wel balen zeg.. niet fijn! knuff!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *duwt daaf een skippybal door zijn kontje naar binnen*

zooo.. ga daar maar eens 24/7 mee rondlopen, fulltime werken en dan ook nog handjes laten wapperen

5. veronika

veronika Niet meer actief

Dag lieve meiden!

Heb een goeie dag allemaal. Ik ga snel naar de werkplaats, iets in elkaar knutselen voor het nieuwe huis :D Hoop dat de kachel het doet

tot later,

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

"goeie"morgen meiden....

@ lims: gefeliciteerd!

Zelf slechte nacht gehad. Vreemde dromen, niet kunnen slapen, stijf en nek/koppijn...
    Gisteravond dan toch eindelijk ook een huilbui gehad. Moest toch wat spanning af geloof ik :(
    Voel me nog niet helemaal lekker, maar ben heerlijk aan het incu-baby-baking zoals wij dat hier zijn gaan noemen :D

ow debs, ik bedenk me net een nieuwe pendel die je zou kunnen doen (als je wil....)
    gewone bevalling of keizersnede? :D

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik durf niet met de fiets vandaag dus ga met de bus.

8. debsje1977

eehh uuummm via een keizersnee :oops: maar ze is wel gezond
    maar pin me er alsjeblieft niet op vast!

9. debsje1977

verstandige beslissing pix! ;)

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nou goede morgen..
    al vind ik het niet fijn hoe koud het is vandaag en zou liever binnen blijven...

alles goed hier? ik kan alleen maar aan een ding denken vandaag.

20 weken echo morgen!

11. debsje1977

WOOEPPIEE...weten we eindelijk of je idd een knullie gaat krijgen zoals je gevoel aangeeeft ;)
    spannend hoor meis..maar zal allemaal wel in orde zijn hoor ;)

zeg Lims..wanneer heb jij eigenlijk je 20 weken echo?

12. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @pixie ik kan het me voorstellen dat je nu in gedachte bent voor morgen..

Ik ben blij dat ik gister te horen heb gekregen dat ik me treinkosten vergoed kan krijgen..
    Dit weer is overmachten ze weten dat het nu echt niet gaat om met de scooter naar me werk te komen.
    Me adresje dat ik anders vanmorge had belde af omdat het moeilijk bereikbaar is ivm de sneeuw.

13. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36

Jippieeeeeeeeeee ik ben geslaagd!

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

:) wat dacht je dat ik zou doen dan lieverd? Je aanklagen? D'r terugduwen en zeggen "dat had debsje niet gezegt!" :)

De optie van keizersnee is gewoon een hele reeële die ik onder ogen moet zien. Liever doe ik het 'echt' en zoals het 'hoort', maar als het moet dan moet het ;)

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

16. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Proficiat Giegel. 8)

17. debsje1977

JEEEYYYY

GEFELI GIEG!

TAARTTTTTTTTTT :p:p:p

18. debsje1977

hihi dat mag ik toch niet hopen idd ;)

maar zoals je zegt als het moet dan moet het...maar hoop dat je haar via de natuurlijke weg op de wereld mag zetten meis ;)

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Super giegje! Jeujj!

@ female: je kunt t proberen... ;) maar kweenie of het er anders van wordt?! :p hihi..
    Vind het wel super hoe je er hier over praat! Volgens mij sta je er wel redelijk positief in, of niet!? Knuff!

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ giegel: gefeliciteerd...

Deel Deze Pagina