Ik ga er ook weer vandoor.. Even een paar uurtjes werken dus invallen ivm ziektegeval. @debs zo melig als die kat zijn mijn katertjes nog net niet..
zo ondanks dat thermo zegt dat het nu nog -7 is .. is het me toch lekker buiten in het zonnetje zou bijna stoel tevoorschijn toveren en ff gaan zitten zonnen blij dat je zo posi bent gabbel... 3 keer ziek in 1 jaar voor je eruit vliegt vind ik nog veel bij mijn vorige baan was 1 keer ziek al voldoende om geen vast contract aan te bieden want dan was je risico ? gieg PROFICIAAAAAT
Ja dat vind ik ook hoor. In het begin van je zwangerschap (bij mij dan) lijkt t net of ik gewoon te veel heb zitten vreten met de kerst. Doe elke dag truien en vesten aan zodat t niet op valt. Mijn dinnetje is trouwens gisteren bevallen van een zoon: Mischa. Ze was bij de vk voor controle, en ineens braken haar vliezen. ze was alleen pas 24 februari uitgerekend.... Ze smste dat alles goed is, dus dat hoop ik dan maar.
GEFELI NRG Gelukkig is alles goed...is ze wel ver voor uittel datum bevallen zeg zal ffies kijken voor je EDIT: ik kom op 1 juli uit
Zo, dat hebben we ook weer gehad Ik werd zowaar een klas ge-upgrade, geen idee waar ik dat aan te danken had, zo goed ging het gisteren niet @Tisch: heb je een foto van je testjes? Ik heb ook sensitest deze ronde, en ook al eerder gebruikt. @Lim: Dat dacht ik net dus ook toen ik een stukje in het zonnetje liep. Dat lijkt direct 10 graden te schelen zeg. @Gaby: Balen van je contract, maar dan wordt 2009 jouw jaar wat nieuwe baan en beeb betreft!
ik heb net mijn laatste paar uur gewerkt. Ik heb me nu ziek gemeld. Lag er bij thuis komst heel toevallig een uitnodiging voor de arbeidsdeskundige (ben 25-35% afgekeurd). Helaas op de dag dat ik naar de gyn moet. Die arbeidsdeskundige gaat me terugbellen want ik vraag me af of het hoe dan ook zinvol is om te gaan als ik ziek ben.... Heb afgelopen 5 jaar gewerkt en dan hoor je niets en nu 1 dag ziek en voila... puur toeval maar toch. Hopelijk word buikpijn en spanning nu snel minder als ik niet meer naar werk hoef. Volgens psych duurt dat een week of 2. Nu heb ik weer stress of uwv wel mijn wao gaat betalen, pffff moet het even loslaten, ga in bad. heb niet bijgelezen, nog nieuws?
Klinkt nergens naar Ik bedoelde dat ik een niveau hoger ben geplaatst. Blijkbaar heeft het geholpen dat ik heb gezegd dat ik sneller leer in een klas waar andere mensen beter zijn. 29 jaar en dan nog de beste willen zijn... @Lautje: hopelijk heeft de psych gelijk en voel je je snel iets beter!
Ik ga hier even afsluiten, misschien dat ik dan een beetje opschiet want gisteren is er werkelijk waar niets uit m'n handen gekomen Tot later!
hihi nou ga um er maar snel uithalen dan. Piercings veroorzaken bevriezing' BERLIJN - Mensen die een piercing dragen lopen met het koude winterweer groot risico op bevriezing. Daarvoor heeft dinsdag een woordvoerder van de grote Duitse ziektekostenverzekeraar TK (Techniker Krankenkasse) gewaarschuwd. De TK heeft onderzoek gedaan naar de problemen die piercings voor de gezondheid van de drager betekenen. Het metaal van de piercings geleidt goed. Het vriest gauw tegen de huid vast bij temperaturen onder nul, aldus de woordvoerder. In Duitsland zijn dinsdagmorgen temperaturen van min 26 graden Celcius gemeten. De TK waarschuwt dat vooral op de kwetsbare huid bij de lippen, de mond of de neus piercings snel vastvriezen. Ze kunnen dan pijnlijke verwondingen door bevriezing achterlaten. Piercingdragers moeten hun sierraden tijdig verwijderen of warm blijven.
Hebben jullie wel eens bij het onderdeel 'bevalling' het topic: 'wat riep jij tijdens de bevalling' gelezen? Je lacht je werkelijk dood