En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

nope...ga gelijk ff lezen....heb toch niks beters te doen ;)

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    debs dat wis ik al over die piercings :D
    gelukkig word het hier niet zo koud haha..
    ik heb een madonne (aan de zijkant tussen me neus en mond)
    ik ben wel eens met een ketting en grote gouden oorbellen de sauna in gegaan nou dat kan ik je helemaal afraden dan verbrand je gewoon haha..

female daar heb ik ook een keer gelezen je lach je idd helemaal scheel hahaha

3. debsje1977

Whahahah is echt om te gieren dat onderwerp...dat wordt nog wat hier hoor...riep gisteravond al..je kan me wat daaf dit is 1 x en nooit meer BEGREPEN!...en toen heel boos kijken hahahahahaha

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo meiden,

Tgaat niet goed hier. Goed gesprek met baas gisteren heeft de kraan van ellende opengezet. Gisteravond veel gehuild en vandaag al huilend gestopt met lesgeven...

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ga nu op zoek naar collega, die zou al klaar moeten zijn. Samen gaan we oplossingen zoeken. Één oplossing heb ik al: ik hoef bepaalde lessen niet meer te doen...

6. debsje1977

OOww jee meissie toch! het is je allemaal ff teveel geworden emotioneel gezien?

Dikke knuff meis!

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Tis me nu ook allemaal duidelijk geworden: teveel van één gehel opleiding rust helemaal op mijn schouders. Ik doe teveel dingen waar ik eigenlijk helemaal geen echte kennis van heb, maar de anderen hebben nog minder kennis. Daarnaast is het zo dat ik de enige vakdocent ben die echt uit het werkveld recreatie komt, dus dat betekent dat ik met alles moet meekijken en meedenken.

Dat leek eerst leuk, en je wilt je leerlingen ook niet laten zitten, maar nu trek ik het echt niet meer. Ter illustratie: bij een andere opleiding zijn ze met een team van 11 personen en kunnen de taken goed verdelen. Wij doen hetzelfde werk met z'n 4-en...

8. debsje1977

das een beetje teveel van het goeie he waar ze met andere het met 11 man doen en jullie met 4....en de andere 3 leunen veelal op jou schoudertjes?......meis...het wordt nu dus echt tijd dat je aan jezelf gaat denken...en goed uitrust voor de bevalling enzo...

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Collega is opgedoken. We gaan even samen naar leidinggevende. Ik laat wat weten.

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Juud: ogh meid... [​IMG]

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes Juud.. tijd dat je jezelf ff op voorgrond gaat plaatsen.. jij en beeb eerst... en dan tig mijlen lager de rest!

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hoi meiden

Ik kreeg net een sms van Milla en ze vroeg me dit te plaatsen:

Hé lieverds, neem even een poosje afstand. Kan het even niet meer opbrengen met beeb bezig te zijn. Maar vergeet jullie niet hoor, kom vanzelf weer opduiken. Dikke X Milla

13. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Kan ik me er iig vast op voorbereiden dat t een weekje later wordt :)

14. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    *Mega dikke troostknuf*

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Succes Juud!

Ik weet nog wel wat ik bij de eerste bevalling heb gezegd tegen de stagiare waar ik mijn been tegenaan mocht zetten tijdens het persen............
    pas op ik trap je zo omver!
    (zei ik nogal bitcherig is mij verteld)

Bij de tweede viel het mee en weet ik alleen nog dat ik heb gezegd.....
    haal dat kind eruit!
    ik had het helemaal gehad en had een erg snelle ontsluiting

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Mijn stiefmoeder pakte tijdens de bevalling van mijn halfbroertje mijn vader bij zijn kraag - trok hem naar haar toe (vlak bij d'r gezicht) en met een duivelse stem scheeuwde ze: "DIT IS ALLEMAAL JOUW SCHULD KLOOTZAK!!!" :)

17. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hmmm meisjes

ik plas net over een ovutestje heen(eigenlijk vanmiddag al ,maar ik was zo druk dat ik nu net pas keek) is hij knal positief ?!
    ik heb al een beetje lopen zoeken op het net of dupathon vals positief kan geven, maar het sta er niet echt op :(
    en de poli van de gyn is al gesloten !
    ik zou morgen ochtend met me ochtend urine wel over een zwtest plassen

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en je ei is al overduidelijk geweest zegt FF?

19. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ei euh ei ? ? ?
    sins ik met die pilletjes ben begonnen om me ongie op te wekken is me temp omhoog gegaan.
    snap er echt de ballen van

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    maar heb je al die tijd ovu gebruikt?

Deel Deze Pagina