hahaha als ik nu me plas lang genoeg kan ophouden ,dan doe ik strakkies wel een test, en anders morgen ochtend pas
hahaha nu ga ik mezelf allemaal dingel lopen af te vragen haha.. thanks lim ,voor ff mee denken! ik ga ff eten koken kusss
Zooow ben weer thuis Ga effe teruglezen. Ik had zin in erwtensoep dus die staat nu lekker warm te worden
even een vraagje ik heb net een ovutest gedaan en er is een duidelijke 2de streep te zien terwijl ik dit anders nooit na ei heb volgens de gyn heb ik mijn eisprong gehad dus ik zit nu ongeveer een 7 tal dagen na ei(als ik gyn mag geloven toch) kan het zijn dat die nu op een eventuele zw reageert of is dat nog te vroeg?
Oeh, das een moeilijke. Maar ik zou zeggen, voor EUR 2,50 heb je een super goede Kruidvat zwangerschaps test, dan weet je het Edit: Vind je temp wel vrij laag....
eeej ladies, @Gaby hopelijk morgen positieve test.. @Zuurtje hopelijk voor jouw hetzelfde.. @lim je buthut al verkocht?
@limmeke gefeliciteerd met limman @Giegel, gefeliciteerd! @gaby wat een idioten zeg daar kun jij toch niks aan doen dat je ziek bent. Het is geen keuze of zo! @cin soooow netjes na 1x direkt al klas hoger! @lautje, hopelijk krijg je nu wat meer rust in je lijf. Kun je meteen aan arbeidsdeskundige je verhaal vertellen. @juud he gut meis, wat vervelend. Gister zag je het nog zo positief. Wat is er gebeurt? Oww zo te lezen is het ook niet zo gek. Veel te veel werk voor 1 persoon. Let je wel een beetje op jezelf meid. @gaby posi ovu test? Vaaaaag. En nu? @zuurtje, hmmm heb ook geen idee @nai, heeej hoi hoe is het? Ik miste je op NOD lijst bewust of? @iedereen een dikke knuff want ik volgens mij ben ik ook al weer veel vergeten.
ik heb nog een zw test liggen die je vanaf 6 dagen voor nod kan doen, zal die dan maar doen morgenvroeg
meiden het word weer spannend... Ik stuiter met mijn ei mee, want ik heb nu al weer ovu pijntjes, maar dan ff heftiger dan gisteren... Zou hij/zij zich hebben aangekondigd? humzz.. gek hoor een normale cyclus Ik had aan beide kanten steken vandaag... een komende tweeling... zou wel leuk zijn... Ik heb al een hele tijd het gevoel dat onze eerste kind er eentje in meervoud zou zjin
voor een aantal onder ons wordt het inderdaad weer spannend mijn duimen draaien op volle toeren voor iedereen
laat ons hopen dat je gelijk hebt mijn pendel denkt in iedergeval hetzelfde als jou en dat nog wel voor deze maand