Juud een hele dikke knuffel, voor jezelf kiezen nu! Zuurtje en Gaby, spannend (en raar...) Jed, jippie ei! Ben wel benieuwd naar jullie geslacht-pendels (met de wanneer zwanger pendels zaten jullie er allemaal naast, 5 foute pendels en geen goede...)
Bij mij is het toch ook nog een beetje spannend, duivels zijn nl toch nog niet gekomen.... Ik wacht af. Bovendien had iemand voor mij januari gependeld... weet niet meer wie? Juud, hou je taai meid
Hi ben ik weer even. @Cin; ovutestje is nu gelukkig weer negatief. Ik had vandaag niet moeten testen met ochtendurine. Bedankt dat je ff wilde meekijken. Heb ik een vraag. Test is vandaag negatief. Temp ging vanochtend al omhoog. Ei is dan toch gisteren al geweest?
Ik ga zo eerst maar weer eens beginnen met de aangekomen kilo's van de laatste maand weer weg te sporten, en daarna de rest
@Vero; ja op dag 12, 15 en 16 allemaal in de ochtend. Is dat voldoende denk je? Ja toch? @Bowen: piek begon op dag 14 en mijn sprong is geloof ik altijd 2 dagen later dus schat wel dag 16. Hoop niet dag 17 want heb vanochtend niet geklust. Owja en temp schoot gistermiddag ineens omhoog.
Tja dat is wel zo gebleken de afgelopen 12 maanden maar goed ik ben blij dat ik mag gaan broeden. Ik was die klusuren meer dan zat. Probeerde het vanmorgen nog voordat ik naar werk ging maar tischaman lag in coma .
Oh, maar 12 pagina's bij te lezen... Plus de 30 van gister... Komt vast door mijn goede voornemen om niet meer op mijn werk mee te lezen hier... Plien: PMS, ja, dat kan je klachten wel verklaren. En in april mag je naar de gyn, toch fijn om al te weten dat dat kan/mag, maar laten we hopen dat het niet nodig is. Heb je ook al eens getempt of geovutest? Female: fijn dat je meisje toch weer goed gegroeid is, hopelijk kan zelang in je buikje blijven zonder problemen. Misschien juist wel fijn om gewoon in het ziekenhuis te liggen en onder controle te zijn?! Gieg: nog bezig geweest met potje en spuitje? En nu al zwanger voelen, knap zeg En geslaagd, joehoe! Debs: lekker buikie hoor Jedid: ei benut? Weet je wat goed werkt tegen hoofdpijn... Miranke: spannend! Veronika: toch stiekem nog niet ongi? Ah toe... 8) Natjes, gil, ei?! Limm: gefeli met je mannie. 18 alweer, gaat de tijd toch hard he! Tisch: al een nega test te pakken? Zou toch raar zijn als je er nu pas achterkomt dat er iets niet klopt... Edit: ohja, nu weer nega. En niet meer testen met ochtendurine he! Gabs: balen dat ze je contract niet verlengen, maar gelukkig kan je lekker op zoek naar iets nieuws, iets wat je echt top vindt! Ovutest reageert vast op duphaston, is toch iets hormonigs? Lautje: in ieder geval nu rust aan je kop omdat je niet hoeft te werken. Hopelijk werkt het! Juud, meis, hopelijk wordt er snel iets ondernomen voor je! Zuurtje: nu posi ovu? misschien toch nu pas ei? FF heeft ook nog geen ei gevonden toch, of heb je dat vaker? Bowen, Remmie, Nai, Cin: hoi! Ik zag ook een pendel voorbij komen van Debs. Bedankt, al hoop ik dat je andere pendel nog uitkomt (dec j)
Jeetje Bowen das dan 3 keer april en 3 keer meisje gependeld voor je ik duim nog ff lekker met je mee Milk...laten we hopen dat tie uitkomt de vorige pendel
ovutest is niet posi, enkel een 2de duidelijke streep ik heb op dag 15 (31dec) een echo gehad en de gyn zei dat ik een eisprong heb gehad, lijkt me dus raar dat ik nu weer een ei zou krijgen
haha, dit weekend zullen we het weten Debs! Zuurtje: erg raar ja, toch morgen maar zw testje ertegenaan gooien dan
honeys! i am ho-home! snel bijgelezen. @juud: knufffffffffff nu is het tijd voor juud en juudbeeb! KNUF is er iets zinnigs besloten uit gesprek? @mil (ben ik nou de enige die dat berichtje via bow heb meegekregen?) ; ik snap je beslissing. alleen, kan je ons wel missen? KNUFFF @mij: 4 dagen vrij whoeooo ik moet wel wennen aan minder werken hoor... 3x11 lijkt zo lui vergeleken bij 4x14.... maar het went veel te snel, voor een in aanleg lui varken als ik ! @rest: knufffffffffffffffffffff @kriebels: in titt'n! smak *gaat eten met klingman*