Milla inderdaad even rust? Nou ja, begrijpelijk wel. Ik probeer het ook soms, maar kan gewoon niet zonder jullie... Edit: kribbelt'tn, klinkt goed al aan testje gewaagd?
HOOIIIII Glittery! nog 5 daagies...dan weet je of kriebel in tits van het ene is of van het anders ....hoop natuurlijk van het andere Milk......goeie hoop? merk je wat...verschil ofzo met voorgaande maanden? Zou toch super dupper zijn als we weer zo'n zwanger BOEM krijgen als we hadden in sept toen lims, small, jd en ik enne eehhh wie nog meeer ineens allemaal tegelijk zwanger waren....wil weer tig keer verrast worden als ik s'ochtends inlog en WEER gefeli mag zeggen tegen een nieuwe ROZE dus ga lekker door met duimen....(hihi als die kleine een duimsabbelaar is/wordt...heeft tie ut nie van mij ) oohhh " schaam me diep dat ik over je berichtje heen gelezen heb Mila ...maar begrijp idd ook je beslissing...neem lekker tijd voor jezelf en mannetje en gezinnetje....hoop dat je ons af en toe ff op de hoogte houd hoe het met je gaat DIKKE DIKKE KNUFF!
Hm, had eerst geen hoop, maar nu weer wel, en toch ook weer niet, haha. Had wel vandaag ineens gevoelige tepel, heb ik normal vlak na ei, maar kan ook van kou zijn natuurlijk... Verder nog niks te merken, maar ei was ook pas ong. 8 daagjes terug...
@Juud en Milla: *KNUF* Zo stom, ik ga nadenken op een reactie en uiteindelijk komt er niks. Juud: Goed voor jezelf zorgen, maar dat probeer/doe je volgens mij ook wel. Milla: Heel begrijpelijk, miss you! @Gaby: Ja joh, maak het nog even lekker spannend hier. Wel gek hoor. @Zuurtje: Ja joh, maak het nog even lekker spannend hier. Je zou niet de eerste zijn met een posi ovutest wegens hcg (of wat het hormoon ook is) @Milk: 1 day until testing? Ga je dat ook echt doen morgen of wacht je nog even? @kling: kun je fijn 4 dagen krabben
Ik wacht met testen. Wil dan sowieso mannetje erbij hebben, en verwacht nog niet veel hcg op 9 dagen na ei...
Milk..je banner zegt testen morgen...en ik begrijp dus dat je nog geen enkel klachtje hebt die je normaal wel al voor NOD hebt?
nee joh, heb nooit klachtjes voor NOD. Behalve ongisteek 4 dagen voor NOD, en die heb ik wel al gevoeld...
ooohh das ook weer us wat anders geen klachten voor nod......nou dan is miss die pijnlijke tepel wel een voortekentje...zou leuk zijn
De ovutest die je net hebt gedaan of de zwangerschapstest voor morgen? edit: dat laatste geloof ik. @Bowen: Wil je mij voor 27 jan bij afspraken zetten?
in je nachtkastje miss? op plekkie waar kleine kinderhandjes niet komen kunnen?...medicijnkastje ofzo (als je die al hebt) bij je maandverbanden/taponakkeses
gevonden, hij lag gewoon in de kast mannetje had hem ergens anders gelegd toen ie in mijn kast moest zijn