ik ook, wil van die onzekerheid af begin te twijfelen of ik wel ei heb gehad( een gyn zou dat toch moeten weten dacht ik zo als ze een echo maakt)
een gyn zou zijn vak zo goed moeten verstaan dat hij.zij idd kan zien dat eitje er zit en op springen staat...zou het ongeveer kloppen zijn/haar bevinding overheen komend met je cyclus? btw zuurtje wat ik al die tijd al wilde vragen was...ben gij nu een echt belgsche of een geinporteerde?
*komt van zuurtjes zolder* Oh, al gevonden? Ik zou zeggen dat een gyn dat moet kunnen zien. Maar was dat de echo die niet bij je eigen gyn was? *graaf graaf* Even afwassen, tot zo!
lachen, iedereen pendelt mekaar een eind weg heheheh! ik ga ook proberen zo ohnee toch niet eerst opwarmen brrrr @milk: gaaj morgen testen? met zuurtje? smak!
hier ook brrrr, lekkere dikke trui aangedaan. morgen geen test, op z'n vroegst dit weekend, maar vrees toch dat ongi eraan komt... Er stond ook ergens hoe je moet pendelen, toch? wil het ook weleens proberen
ik kan zelf niet pendelen krijg het niet voor elkaar Dus iemand die dat wil doen voor mij prittty pleeasseee @milk dit weekend hopelijk testen dus Morgen gaat mannetje "mannetjes" inleveren ... ( spannend )
Zeg Nai, hoe zit dat met dat aanzoek van je mannetje? Is hij nog aan het wachten op het goede moment?
@cin jah nog aan het wachten Kan nog wel een tijdje duren hoor maar ehm ga jij naar de gyn? had ik dat nou goed gelezen?
@milk die wordt morgen wel zenuwachtig... hij heeft geluk dat ik al vroeg weg ga voor werk heeft ie zijn eigen tijd en rust ervoor
hoe gaat pendelen.. doe een naald of je ring aan een draadje. Vraag dan wat is ja: toen ging die rondjes draaien.. en toen ik vroeg.. wat is nee. ging hij recht heen en weer. (kan ook andersom zijn) Toen ik de vraag stelde: dan vraag je bv heet debby debsje1977 op het zwangerschapsforum...dan gaat touwtje draaien of heen en weer. zodra je weet dat je de goeie persoon te pakken hebt.. ga je vragen stellen waar met ja of met nee op geantwoord kan worden hoop dat ik het zo beetje goed uitleg