goeiemorgen, poezebeest is bij dierenarts... ben benieuwd of ze er in slagen de operatie goed uit te voeren... verder begint het weer te sneeuwen. zag dat er in nederland nogal grote temp verschillen waren...lijkt FF wel goed Juud dat er nu naar je geluisterd wordt! natjes: yeahh... ei!
@ Juud: Fijn dat er nu wordt geluisterd en naar oplossingen worden gezocht! Ik hoop dat je snel meer rust hebt (ziet er we naaruit) @ Debs: Beterschap met je vader! @ De rest: Bedankt voor de felicitaties Verder weet ik het dus niet meer............ Gisteravond ben ik op bed gaan liggen met de laptop en rond 21:00uur in slaap gevallen, om vanmorgen weer wakker te worden gemaakt. Blijkbaar had ik wat slaap nodig. Of ik mijn ei-sprong heb gehad betwijfel ik nu, omdat ik gisteravond nog wel een positieve ovu-test had. Vandaag dus maar weer rustig doortesten En er ligt hier ook eindelijk sneeuw! Erg veel is het niet, maar het is wit
Goeiemorgen! Zuurtje,,,,FOTO! hoop dat operatie goed gaat met poezebeest lims! Hier net terug van vk...geen echo mee gekregen maar mochten wel ff snel spieken ze zei dat het een groot en stevige baby was..dus dat het lekker at en goed groeide...ze was blij om zo een sterk kindje te zien helaas kon ze niet zien wat het is want ze heeft een "simpele" echoaparaat waar ze echt oppervlakkig mee kon kijken en het kindje op te meten ( vandaar ook naar ander echocentrum voor 20 weken) dus we moeten nog weer 2 weekies wachten tot het grote moment daar is dat we weten of ons ukkie een mannetje of vrouwtje is gelukkig alles goed...en das ut belangrijkste
ooo das mooi debs... en nog mooier dat je lekker nog 2 weken nieuwsgierig moet zijn ze bellen mij gieg na operatie.
oohhh jij zit je gewoon lekker te verkneukelen daar dat ik nog twee weken me nieuwslappigheid moet inhouden HAHAHAHAHA.
Limmeke ik duim mee dat alles goed gaat met je poezebeest. Debs heb geen foto, daar is ie nog veel te licht voor, zit ook nog enkele dagen voor nod hé nog even geduld dus moet ook eerst nieuwe testen halen
alsof ik mij zou verkneukelen zit met neus tegen raam... tis echt droomwereld buiten.. alles wit en dan dikke witte vlokken die omlaat storten.
nou ik vind het rete spannend worden nu hoor zuurtje.....heel licht streepie en dan nog voor NOD zitten ....*duim* *duim* hier ook droomwereld met 2 mm sneeuw op de weg ...stelt geen bal voor maar krijg er wel kouwe voeten van hahahah
binnen een kwartiertje ga ik me weer klaarmaken, moet met dochter naar de ha hij moet even luisteren of ze de puffer nog verder moet krijgen maar ik denk van wel mijn knie doet vandaag gelukkig geen pijn meer
oo spannend nai .. kijkers hier bij buthut zijn ze gisteren voor 2e keer gaan kijken.. vrijdag nemen ze besluit
morgen meisjes Nog helemaal niets bij gelezen. sorry. Ben weer op werk, even druk. Blehhh Gister was goed gegaan, ze vonden mijn onderwerp (12wk zwanger, waarom dan pas vertellen, hoelang vruchtbaar, hCg) Was zeer geslaagt. Vonden hem zeer intressant zat toch 7 man bij Gister wel weer hevig lopen kosten, bah, pas laat thuis, ben op en stuk. Vandaag maar proberen door te komen.
Nai...ik hoop dat ze toehappen meis Lims ga duimen dat het allemaal okidoki in orde is/komt hoor nou idd Gieg...wil ook wel me moonboots aan een weer us sleetje rijden, sneeuwpop maken, en ballen gevecht houden .....maar tja he....woon weer aan de verkeerde kant van kikkerlandje he