Ga pas vanmiddag naar buiten, want ben nog niet aangekleed... Maar eh, met autorijden in Smart erg lastig, kan ik zeggen! Toch ga ik sneeuwpop proberen te maken voor Siem!
Choco's en cookies staan klaar! Brrr, was net even in garage, waar wasmachine staat... k-k-k-k-k-k-koud!
gister was het zo mega koud, brrr en dan dan met stomme trein en stuk lopen Ze dachten toenik aan kwam op training dat ik bevroren was, of ik even op de verwarming wou zitten
ach met een warme kop choco, lekkere muziek, kachel op 21 graden, warme wintersport pully en trui en sokken is het idd lekker warm...
Een zesjarig jongetje dat de schoolbus had gemist besloot de auto van zijn moeder maar te pakken zodat hij het gezamenlijke ontbijt en de gymles niet zou missen. WHAHAHAHAH...geweldige ingeving.(net als die 3 kindjes die naar afrika wilde)..zou me hart vasthouden van schrik. minder is dan dat hij en zijn 4 jarige broertje gelijk uit huis geplaatst zijn door dit voorval.
@limmeke met Oud en nieuw was ik bij mijn broer, daar kwam het buurmeisje voorbij zij is 11 weken zwanger en heeft een sonde wat ze houd zelfs geen water binnen :S..
*Egobericht* Wat ben ik blij als het 12uur is en ik de kinderen van school kan halen. Normaal heb ik dat niet, maar vandaag is de jongste voor het eerst een hele ochtend in groep3 aan het meedraaien en ik ben zo benieuwd hoe dat is gegaan. Gister met de kennismaking ging het heel erg goed, dus het zal vandaag ook vast goed gaan, maar toch...... Het voelt haast als de eerste schooldag Moeders heeft meer last van zenuwen dan dochter waarschijnijk :-$ *Einde egobericht*
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2943 ... ool__.html hihi Gieg...en dochterlief komt komst straks vol met verhalen thuis en vond het geweldig...en mama zich heel de ochtend zenuwachtig zitten maken
Zo heb net laten weten dat ik niet ga werken......loop leeg... Voel me altijd zo schuldig als ik me moet ziekmelden. Had nog zoveel kunnen doen daar. Ach ja dan maar studeren en thee drinken.... @Lim: vind je de kou meevallen? Jij zit toch in in 1 van de koudste gedeelten van het land?
Nou de zijn idd vandaag gekomen hoor, helaas Juud, dat klonk als een goed gesprek en goede acties op je werk. Hoop dat het lucht geeft! Pixie veel plezier met je echo vandaag! Hebben we al nieuws van Female? Nee he? Small, wat grappig dat ze vergeten zijn het je moeilijk te maken! Nai, wat een goed vooruitkijkende man heb jij zeg, zou de mijne echt niet bedenken! Super lief. Jed, foto's zijn toch fijn, achteraf, voor je beebje om te zien hoe mama zich heeft ingespannen en hoe blij mama daarna was? Denk eens aan 15 jaar verder De rest, ben ik vergeten, sorry, zit ondertussen te mailen met mijn ex-werkgever die de afspraken niet nakomt grrrrrrr.
Die kans is heel groot inderdaad! Gister was ze echt aan het stralen toen ze er een half uurtje was geweest.
Nou, tvalt hier in Limburg de afgelopen dagen best mee Tisch. Ik vond het hier niet eens zo heel koud, zeker omdat je meer verwachtte. Maar in mijn garage is het echt té. Ik had namelijk natte handen gekregen én geen jas en schoenen aan...
Dat heb ik ook hoor. Maar bij mij zijn gelukkig geen foto's gemaakt van het echte 'eruitkomen'. Ik heb daar gewoon niet zoveel mee. Maar wel idd van dat nog vol smeer en bloed zittende lijfje, nog aan de navelstreng op mijn buik. Zo mooi! Zeker, omdat ik helemaal in een roes was, en de helft van die middag niet eens meer herinner... Veroon: balen van de
Ja ik kruip zo weer op de bank onder een dekbed. Wel een jas aantrekken Juud. Je mag niet ziek worden hoor Hi Vero...toch ongi...? grrrrrrrr. Dikke knuff !
Heee, lees net op Internet dat ik voor mijn Smart nog goed 5000 euro kan krijgen Daar koop ik toch een leuk karretje voor terug! Iemand een Smart? Ideaal voor mama's met 1 kind, hihi