PS: of meiden met kinderwens, kindje op komst, oma's, opa's etc. Alleen mensen met 2 kinderen hebben er niet veel aan , vandaar in de aanbieding.
@Gieg: ik weet dat ik je mag feliciteren dat je geslaagd bent, maar eh, kan effe niet vinden waarvoor Toch: proficiat!
oohhh je zal dit toch hebben zeg wordt er gewoon misselijk van http://nieuws.nl.msn.com/gallery01/defa ... ageindex=1
Naar hè Debs? Ik had die al eens gezien... Maar volgens mij gaat hij nu geholpen worden, door een Indiase chirurg.
@ Vero, verdorie, stomme duivels, grr @ Tisch, beterschap meisje @ Debs, ewwwww, beetje getsie wel, ziet er echt gek uit
had je gelezen van die tiener bij wie ze baby uit buik hadden gesneden ivm eer familie? en dan weer ff dichtnaaien met naald waarmee je normaal meelzakken dichtnaait? tisch: tis hier nu denk ik -7, maar voelt minder koud aan..
kkkkouddd! Maarrr hoefjes zijn weer netjes! @ de rest, ben alweer vergeten wat ik had gelezen oh ja reed net de straat in..wilde linksaf maar gleed rechtdoor.. hahahaha
ja bizar he lims.....dat meiske moet helse pijn hebben gehad ...snap niet dat ze zoiets nog steeds doen hoor,,,mensen weten tegenwoordig toch wel beter zekers
Ga nog een warme choco drinken en me dan maar eens aankleden. Hmmm, moet ook nog werk doen... Maximaal uurtje, en dan effe iets lekker halen bij Bakker Bart, en dan sneeuwpop maken... Misschien toch maar gewoon lekker blijven forummen...? hihi
Effe ego: meisje is me toch aan het driftkikkeren. Ik ben van binnen volgens mij bont en blauw! Einde ego
is ze flink bezig juud? Lijkt me echt een fantastisch 'intiem' gevoel. Is echt iets tussen jullie tweetjes... heerlijk!