Hoe pijnlijk het ook kan zijn, het is zoooo mooi dat wij vrouwen dit (zouden) mogen meemaken. Hoop voor iedereen hier ook snel!
heb me het toch koud... zit met 2 paar sokken aan waarvan 1 thermosokken zijn...schipperstrui, longsleeve, spagettitruitje en warme joggingbroek..verwarming 22 graden.. en nog ijskoud..hmmm
Volgens mij wil Juudje der meisje dat graag Bij mij gaat er helaas geen warme choco in... wel goed om van mijn choco verslaving af te komen
Ik denk dat ze idd al net zo verslaafd is aan chocola als haar mama. Want neem er natuurlijk ook chocolate-chip-cookie bij...
Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis...gaan ze de navelstreng weer nakijken. Als de waardes nog binnen de norm vallen mag ik weer naar huis (om vervolgens maandag weer langs te gaan) en anders moet ik blijven. Dan gaat de kleine aan de hartfilmpjes en bekijken ze iedere dag of ze haar willen gaan halen of nog even bij mama in de buik laten zitten. Zonder bericht van opname (via pixie) blijf ik 2 keer per week naar het ziekenhuis gaan.
ohhww domme doos dat ik ben.., vind je het gek dat ik het koud had.. verwarming was weer uitgeslagen en stond op 15 graden Heb hem nu weer op 22 graden gezet..stoken die handel!
Hahah juud...ik zou het idd gaan denken ja. Daaf was vanmorgen zelfs beetje boos op me dat ik een chocolollie zat weg te werken toen we naar de vk onderweg waren.....laat dat kind toch slapen als het slapen wil...jij met je chocola zodat er maar beweging in zit en het actief is voor de echo hihi...een idd ut was aan het rollen en aan het doen..lag voor geen meter stil
Dat had ik net ook natjes, dat het langzaam al weer aan het afkoelen was. Was het ineens maar 18 graden! Nu gelukkig weer normaal... @Debs: hier ook een stuiterbal na zoetigheid of eten in algemeen...
blijf nog maar lekker lang zitten hoor klein lief femalebaby meiske...das goed voor jou en ook voor jou papa en mama
Waar ik nu meer van geniet dan eerst, zijn haar bewegingen. Zelf mijn rechterzij is helemaal blauw, maar I don't care. Schop mama maar hoor Doe d'r maar zeer, als jij het maar je zin hebt daarbinnen. Vooral 's ochtends (ik heb gelezen dat op de linkerzij slapen beter is voor de doorbloeding en dus probeer ik mezelf dat aan te leren) als ik dan eindelijk op mijn rug draai (voorkeurspositie die niet handig is als je zwanger bent) en mijn handen op mijn buik leg, dan voel ik haar heel de buik doorschuiven. Je ziet het nu ook, zie je zo een bobbel van de ene kant naar de andere kant gaan echt gaaf
Heb nog één cupje! Je mag hem hebben hoor, want ik moet er eigenlijk vanaf blijven... En chocokoekjes zijn er nog in overvloed. Neem het ervan! Ga me nu écht aankleden.