heb echt het gevoel dat me hele lijf tegen dat ei aan zit te hikken.. Heb al de hele dag kramp linksonderin en ovutesten zijn wel donker maar nog niet (knal) positief... De ovutest van ebay bijna en ovutest babyboomshop is wel weer donkerder maar niet (knal)posi... Pff.... 1 ding weet ik wel...hubbie is echt de sjaaaaaaak vanavond..
hmmm operatie poezebeest gaat langer duren dan ze dachten want bulten waren sinds vorige week ineens heel hard gegroeid.. of ik daarmee akkoord ging ivm kosten.. pfff.. blijf maar duimen dat ze het allemaal weg kunnen halen
hihi...of tie ut erg vind dat tie de sjaaaaak is Oww lims .....das een behoorlijk zware operatie dan voor dat kleine lijfje
@limmeke arme poezebeest... @natjes heb je foto's van je ovu-testjes? Ik heb er afgelopen maand niet aangedaan en weet dus niet of ik ei heb gehad of niet ... maar denk het wel aangezien ik zere boobs heb maar jah dan weet ik ook al dat ik niet juist geklust heb geheheh ... maakt ook niet uit was rustpauze.. maar vind minder dat ik dan niet weet wanneer ongi komt.
ben ondertussen wel beneden geweest voor de post maar vergeten de camera te pakken... Maargoed ik lui? ben ik een keer echt NIET lui.. en wordt ik lui gevonden... jammer weer.... (ben met eindopdracht studie bezig)
*sorry hoor moet ff pochen* ff Egotrippie Staat ut hem niet super goed Mijn ventje,,,,straks zit tie zo mijn z'n eigen zoon of dochter.....*zucht* *smelt*
Staat goed debs! Ga je niet helemaal glunderen als je je hubbie ziet met zo'n klein frummeltje? edit: hoe kwam ik nou bij gloeien....
idd natjes....ut is of ik weer ff super helemaal verliefd ben dan hihi miss omdat je zelf gloeid van het eibroeden
Nou vandaag worden voor de laatste keer de kannen opgehaald door MvM. Zal wel ff wennen zijn dat ik weer gewoon naar de wc "mag" ipv op de kan