En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

HAHAHAHAHAHAHAH

geloof dat ze dat pas einde van de middag begin avond kon komen vertellen

2. natjes

natjes Niet meer actief

kan me helemaal voorstellen debs! :)

Zit hier met een little problem... mag min 3 max 10 (?!) pagina's vullen met mijn gezwets over het onderzoek... ben op de helft en zit op pagina 6.. hmmm hoe ga ik dit doen? Kleiner lettertype? Voorpagina niet meetellen? HELP!

3. natjes

natjes Niet meer actief

sms-en?

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Debs Staat em goed hoor :)

5. debsje1977

uumm inkorten miss natjes?
    andere zinsopbouw miss?
    uummm stukken overslaan
    ummm knippen en plakken?

umm zou het niet weten

6. debsje1977

Lekker hoor NRG dat je klaar bent na vandaag ;)
    voel je je goed meis?

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb een long-shirt gekocht voor de bevalling :D

Roze, met de tekt: "the best part of my day is right now!"
    vond 'm wel grappig :D

8. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Nou heb een beetje last van mijn bekken, de ene dag meer dan de andere, maar verder gaat t goed.
    Nog wel erg moe, zeker nu ik weer in het werk-ritme moet komen. Heb in de vakantie echt lekker gerelaxed.

En jij?

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

dat gaat vanzelf. Gewoon doortypen! Als je helemaal klaar bent, dan pas na gaan lezen (kritisch) en dan kort het vanzelf wel in is mijn ervaring.

10. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    *knikt instemmend*

11. natjes

natjes Niet meer actief

okay volg jullie raad op... heb al grootte 10 gedaan...scheelt alweer... :)

12. debsje1977

hier gaat ut goed hoor...nog wel last van mijn (.)(.) en moet nu van vk magnesium gaan slikken en voor ik naar bed ga warme melk drinken..om te zien of ik zo van de nachtmerrie's afkom....zijn niet prettig en merk dat het mijn humeur niet echt goed doet...hormonen spelen ook mee natuurlijk maar ben laatste tijd behoorlijk nega ipv posi..en dat gaat tegen mijn natuur in en merk dat dat niet goed voor me is.
    Verders gaat het uitstekend :D...heb een "reuze" beeb in de buik hahahaha

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @natjes dat wou ik ook al zeggen grootte veranderen hihi..

@Nrg grappig shirt :)

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi lieve mEIsjes!

hier is die luie uitgeslapen niet meer 23412080 uur werkende klingel weer! HA!

aldus, een mega reactie meel:

@natjes: mega-ei aan t broeden ? GIGA! :) rollebol&broed zou ik zeggen! ;)

@juud: so, wat fijn dat je op deze manier je werk weer werkbaar, minder stressy en leuker hebt kunnen maken!
    en, het belangrijkste: het brengt meer rust en tijd voor beebbroed! :)
    super dat je je grenzen hebt aangegeven en op deze manier de controle over je baan zal terug krijgen! (hier spreekt er nog zo eentje die het is gelukt ;) ) KNUF!
    ps. wat lief dat je beebtobekaarsjes aan het branden bent! :)

@vero: heey vandaag is je NOD! duimmmmmmm duimmmmmmmm! vertel es, hoe gaat ie?

@milk: geldt dat ook niet ongeveer voor jou? jij moet ook beeb! DTL!

@nai: wat schattig van naiman; eerst krabben, dan eh kwakken :oops: en dan ZOEF zaadjesexpress!
    maar krijgen jullie post over 4 dagen schriftelijk? of heb ik dat verkeerd begrepen? meestal toch via huisarts?
    gratis tip: vraag copie mee van de uitslagen; dan kan je op internet jezelf gek maken met ze vergelijken met ' de normale wenselijke uitslagen' ;) (gratis tip2: dit alleen doen als je ook tijd, zin en moed hebt om hierdoor in de stress te raken, geheel onnodig meestal trouwens)

@zuurtje: EEN KLEIN STREEPJE? :D
    en dat zegt ze even rustig zonder gil of ' ! ' ?
    iii!
    duimmm!

@gieg: gefeliiiii met examen! zie je wel, je bent goed! :)
    en over je ovutesten, was ie gister superposi? dan duurt t nog wel een dagje meestal he...
    doortesten?
    DOORKLUSSEN!
    ;)

@limmelimmelimmelimme: ik duim voor poezebeest.... boeh sielug..... KATTEGIGAKNUFFELLLL!

@pix: hoe was je echooooooooooo? en; weet je wat t is? of wou je dat niet weten dat weet ik dan even niet meer.
    ik seg: its a BOY! :)

@nai en limme: kijkers? cool! bieden met die hap en niet te weinig! SO! ;)

@gabbel: :( stom van je werk.. klote.. gelukkig heb je wajong nu, en wat zijn voor de rest je opties/plannen? KNUFFFFFFFFFF en niet teveel zorgen maken.. het komt goed en beter met joe op alle fronten dit jaar, echtwaar!
    ps ik lees nu ook van je temp, was da? pil of beeb? iii duimmm! :)

@sneeuw: hier ook zo mooi en idyllisch. alleen de kerstboom in de voortuin mag nu wel eens weg.. maar is te KOUDDDDDDDD! om te doen! ;)

@debsje: heey, een superbeeb maar nog even spannend of het een he of een she is?
    over 2 weken dus?
    its a GIRLLLL!

(en dat zonder pendel GIL)
    knuf voor goede nieuws en grote eetbaby (heeft ook een laatje in debselbuik?)

@smallie: ha, mooi gedaan gister! =D> en ook 7 mannen geboeid en verwonderd: cool! nu lekker chillen he?

@tisch: oh nee he buikgriep.. :( beterschap! het verklaart in elk geval je gigatemp! rustig binnen blijven, slappe thee en een toastje eten! en vanaaf tischman voor je een superboullion voor je maken, of komt ie weer laat uit la cuisine?

@jeddel: jij ook ziekjes? temps zo hoog zal niet ei (alleen) zijn.. sigtig!
    thee! kruik! ;)

@temp: ik durfde niet te tempen want hoe dichter bij NOD, hoe meer kans op temp-drop.
    maar temp was nog braaf (heel) hoog, echter ik temp ook later en en en nou ja het zal wel weer niks zijn censuur 8-[

@remmie: haay zwaay en weer weg waay? druk zijn is goed, althans, met mate! ;)
    doe maar voorzichtig in sneeuw met beeb en ben benieuwd naar gesprek! :)

@vero: ZIE IK NU DAT JIJ TIJDENS MIJN REACTIE SCHRIJVEN HEEL SNEAKY DE BUS ZIT AAN TE PASSEN EN HEB JIJ NIEUWE NOD? dus ongi? (of heb ik dat gisteren gemist wegens luie avond?)
    neeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj en je had nog wel zo goed geklust, en niet alleen in nieuwe huis... :( superknufff voor jou... mok mok mok mok .... volgende ronde RAAK deal? ...:( mopper...

@choco: voor iedereen choco, en een dubbele lading voor lieve vero!

@alice: heb je een lieve vk? lijkt me heel belangrijk!

@female: ooo meisje, ik hoop echt zo dat het goed blijft gaan met kleine meisjesbeeb. 2x per week controle, en zo de tijd rekken... laat je wel via pix weten hoe en wat?
    *steekt roze glitterkaarsje aan* (echt!)

@limmel: oei, operatie langer dus kosten hoger.. het is het waard, duim duim... prrr ...

@lau: hoe gaat ie? ik heb gemist hoe het bij psych was... vertel?

@debselledebbel: zit jij vieze enge gore plaatjes te spammen? ;)
    kom eens door met een lekkere vent ofzo, das veel beter met deze kou!
    :p

@elke: we weten nu allemaal dat je weer uit de palmboom bent gevallen, dus kom je eens braaf melden! niet alleen op msn, dat is sooooo 2002! ;)

@nrg: goed dat je mvm goede daad erop zit. kan je eindelijk weer een eind weg plassen wanneer het JOU uitkomt (vaak denk ik?)

@natjes: verwarming hoog en stug doortikken! ;)
    en daarna; de helft schrappen! :confused: en gewoon lettertype 12 laten staan, das mijn advies! ;)

@miranke: hoe zit het nu met jou en de test? en mirankeman?

@debsman: cute! :)

@milla: we missen je

@rest: PFFFFFFFFFFFFFFFF meer weet ik even niet hoor! *gaat uithijgen na deze onwijze inspanning in mijn grote vakantie*

:)

knuffel!

15. natjes

natjes Niet meer actief

oohhhh kling mooi tempje! Ben je al gestruikeld thuis? :)

edit: je tempkaartje ziet er heel anders uit dan vorige keren hoor!

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wow Klingeltje, mooi lang antwoord voor iedereen :)
    Lekker genieten van je "grote vakantie" :)

had ik trouwnes al vertled dat ik gewoon denk dat je zwanger bent van een jongetje....

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella

huh wat wie waar IKKE? :confused:
    WROM?

*kijkt blij*

18. debsje1977

Natjes ikke tempkaartje? ;)
    denk dat je teveel met je hooffie bij mij zit hihihi vind wel lief van je hoor :D

19. natjes

natjes Niet meer actief

jeeetje debs! :confused: ik heb gewoon een dikke vette ei-dementie! :confused:

Is echt erg.. hahaha

20. debsje1977

hahah Pre-zwangerschapsdementie ;)
    begint goed dus...goed voorteken ;)

Deel Deze Pagina