ik begreep van mannetje dat de dokter het schriftelijk krijgt over 4 dagen en dokter had voor test gezegd dat hij de uitslag de volgende dag al weet. Dus we gaan morgen gewoon bellen om te kijken of ze iets weten..
@nai: gewoon bellen ja , bij ons duurde het wel 4 dagen trouwens. ik hoop dat het goed is! @small: misschien komt het omdat je debbels pendel (nu zwanger jongetje) hebt voorbij zien komen? ik verlies altijd weer de goede vibes tegen NOD aan, dom he. weet je waar je ook down van kan raken? kijken bij ' geboren' en dan een heleboel ex-nod-lijst-meisjes uit maart en april tegen komen! maargoed, ieder zijn eigen tijd en timing..
Ben dus niet de enige die zo kijkt... haha zat vanochtend nog te kijken bij decembermama's... daar had ik ook bij kunnen zitten denk ik dan.. maar goed zinloos gespeculeer... Wij zijn de volgende gewoon... september/oktober beeb denk ik zo? Jij september ieder geval!
nu je wat meer vrije tijd heb zal het echt wel heel snel raakkie raak zijn hoor klings....zo niet al dat het al raak is natuurlijk kan doen wat ze wil he...kijk naar osn...lukte voor geen centimeter,,,,,,verhuist en was nog niet geinstalleerd of ikke was zwanger...dus jij is nu valreep rust gekregen tijd...ook gewoon lekker zwangie zwang..preggie preg
deal natjesbeeb! mijn datum volgens ei zou zijn 20 09 2009, is dat mooi of nie! *gaat nadenken over jongetjesnamen*
Dat had ik dus toen ik net bij zwanger keek en daar drie meiden al weer zwanger zag die ook een mk tegelijk met mij hebben gehad
@debs jouw pandel zei nacht van 19 op 20 dacht ik! of 20 op 21 echt weer iets voor mij om midden in de nacht te bevallen hehehehehehh
haha debs goed bezig met die pendels! Jij had januari voor mij he? Bevaltdatum? (kan ik ei uitrekenen... hahahaha lol) (voor degene denken dat ik dat heeeeeeeel serieus meende.... grapje! Ben niet zo frustie! Alhoewel... )
als collega weg is en baas nog niet terug zal ik ff voor je "Help" ik beval datum spieken snap je wel hoor meis...vind je het af en toe dan ook nie moeilijk om ons te zien en dat geklets over dikkere worden de buiken enzo////omdat je toen tegelijk met ons preggie was zeg maar...
@klingel jah blijft moeilijk vooral als je collega wel in de maand bevalt waarin je hoort te bevallen
Tuurlijk vind ik dat moeilijk. Maar goed ik laat dat gevoel niet op de voorgrond treden. help alleen mezelf er maar mee. Mijn beurt komt nog wel.. ! Maar blijft wel raar idee..ik zou nou 16,5 week zijn. Heb het ondertussen wel plekje kunnen geven dus zo frustie als eerst ben ik niet meer, alleen ongeduldig. Maar dat is de aard van het beestje, wil alles zelf in handen houden en tja.. met zwanger worden lukt dat niet helemaal
welke collega? hihi natjes is niet de enige met zwangerschaps/eibroed/dementie! ik droomde trouwens dat ik onwijze blauwe aders op tittn had en dat ik zeker weet dat ik zwanger was, maar het was wel 6 februari in mijn droom! *onthoudt die datum, dan gebeurt er vast iets heel raars!*