nai als het hier "leeg"is zal ik ff pendeltje opgooien...wat wil je weten? Goed dat je zo posi bent natjes...het goede aan dit alles is dat je in iedergeval weet dat je zwanger kunt worden...alleen wanneer is nu de vraag hoop idd dat je pendel uitkomt net als de vorige keer...( dan ben ik er toch best goed in dan hahahah) Kling zet ff 6-2 in de onderschrift dan...kunnen we ut nie vergeten
@Klingel mijn collega Remmar kent haar wel uit haar mei mamma's topic.. @debs wanneer en wat het wordt @klingel ok 6 feb onthouden!
hihi die natjes...ga niet voor heel de wereld doen hoor...alleen voor me dinnetjes...en daar vraag ik niks aan...alleen geboorte kaartje Dat zou JOEPIE zijn Klings
Hè hè... wat hebben jullie lopen kleppen. En nu is het alweer half drie, jemig! @Vero: Balen Achterlijke domme duivels! @Nai en Lim: Kijkers en misschien wel kopers! Spannend! Ik duim voor jullie. @Lim: Duim ook voor poezenbeest, nog niets gehoord? @Pix: Schiet eens op! Shoppen voor dat knulletje (mijn gok )doen jullie later maar! @Natjes: Is je ei aan het treuzelen? Tsk. Irritant is dat. @kling: Misschien kun je vast een afspraak maken bij de vk voor 6 feb? @Nai: Hahaha, wat zal je mannetje gebaald hebben toen hij weer moest krabben. @Juud: Heb je nog choco? @Gieg: en? hoe vond ze het in groep 3? @Smal: Mooi dat het presenteren zo goed ging. Als je 7 kerels hebt kunnen boeien met een verhaal over zwangerschap dan gaat het echt helemaal goedkomen Verder...ben ik het kwijt @iedereen *KNUF*
Kijk dat horen we graag...mam's heeft zich voor niks zenuwelappig gemaakt dus ...maar begrijp dat het soms voor de mama's nog spannender is dan voor de kindjes zelf