idd. ik vond moelijk te shoppen voor meisje nu.. vind nog heel raaar haha gaan ook over 6 weken pretecho laten maken voor wat meer zekerheid perfect. 10/10 op haar eerste rapportkaart
dat was niet goed te zien maar wel alle organen doed goed en zijn aanwezig en rug en hersenen dicht etc etc groei goed enz
zo klein en dan al 10en op der rapportje hihi this een wonderkind WHAHA die Gieg....jou mannetje hem ook al klaarstaan dan
het duurde bij mij ook even om mijn beeld bij te stellen, ik dacht namelijk ook dat het een ventje zou zijn... Maar het went heel snel hoor!
hhmm :-k nu ben ik hier geloof ik nog de enige die nog overtuigt is dat ze een knul krijgt en het NOGSTEEDS niet weet
vind echt super.. schoonzus heeft al een meid en ze krijgt dus nog eentje. dus word 3 meiden bij elkaar. ander schoonzus ook net bevallen van meisje dus heerlijk maatjes zijn (daar hoop je dan op als mama haha) pixman is helemaal happy. hij is nou wel een nuchter mannetje maar hij vind super.
Pix: Zal ik een keertje langskomen? Ik kan heel goed shoppen voor meisjes! Ik heb een paar uur geleden nog met een schattig jurkje gestaan (jaja, wit en wol, 't is de eerste hè ). Voor kindje van 3 maanden, erg leuk voor in december, hehe.
omdat ik toch nog een beetje over hebt van ongeloof en denken het is toch een jongen hahaha moet even wennen denk ik
nou kan ik ook wel hoor alleen even moeilijk voor eigen bwhaha komt wel in orde.. even een nachtje over slapen bwhahaa
hier linkje pix...ik zou me echt sufshoppen...hahaha https://www.kleertjes.com/?page=browse&af[t]=3,10,19&af[g]=4,5&af[mt]=2,3,4,5&af[k]=3,5&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[k]=0&fs[t]=1&p=1
inderdaad we hadden het over haar piercings en tattoages en haar stomme vriendjes die ze gaat thuis brengen hahaha dan zegt ie gelijk tegen ons meid heel bot 'wat voor loser heb je nu daar weer'hahah