@pix: laat cin, natjes en mij maar even shoppen dan! @natjes: dat eerste pakje is echt TE LIEF! krijg je die mooie baby er ook bij denk je? smelt!
@debs: als we over 15 jaar met zn allen bij elkaar zitten te borrelen wordt jouw zoon dus besprongen dus minimaal 5 busbeebdochtertjes HAAAA!
die kiddies zijn allemaal zo cute op de webshop van h&m...ook een jochie met lichtblauw winnie the pooh pakje... *smelt*
Staat tevens erg gezellig, dus meer vliegen in één klap hè! Ben ook erg blij dat het zo heeft mogen gaan. Maar ben nog wel bekaf en heb veel last van hoofdpijn, dus moet nog wel effe indalen hier.
Limmeke krijgt ook meisje ja? goh, wat leuk... zolang het niet zon trutje wordt met kantjes, rushes en roze..
Ik kan me stiekem niet voorstellen dat jij ook een meisje hebt. In mijn beleving krijg jij al die tijd gewoon een lekker ventje. En als jouw gevoel dat ook zegt. Bij mij was mijn gevoel tot twee keer toe erg helder en juist!
hahahah hij heeft het voor het uitzoeken dan das nog us makkelijk zeker met zijn uiterlijk...moet helemaal goed komen dan toch
Pix: welkom bij de meidenmama's! Hoewel, ik voel me ook nog steeds meer jongensmama, want dat ventje heb ik al en het is voor mij dus ook moeilijk voor te stellen dat dar nu een meisje bijkomt. Ik heb ook alleen maar jongensdingen (kleertjes, speelgoed, etc.)
hou ook niet van felle kleuren hahaha tuinbroekjes, modderpootjes, gaten in knieen.. zo word mijn eventuele dochter
er zijn er maar twee ( en ook nog twee mannen) in mijn hele omgeving die er van overtuigt zijn dat het een meisje is bij ons...de rest hebben allemaal voorgevoel dat het idd een jongetje is.....moek wel uitkijken dadelijk met al die meiden hier dat ik nie een klein homotje produceer hihi...al zou me dat ook niet uitmaken als ut kind maar gelukkie is Oww jee Juud...en tja jongens van 17 zijn veeeel interesanter dan die van 15/16 want die van 17 is toch veel volwassener.......daar vallen meiden toch op he! mooi beetje concurentie strijd is nooit weg Oww en lims heeft dan al twee volwassen knullen dus tja....moeten we daar helemaal mee uitkijken want die hebben dan natuurlijk al een blitse Car
Hahaha, dat zei m'n schoonzusje ook en die is helemaal van de roze kanten jurkjes nu Nog steeds niet van de rushes trouwens. @Juud: Oei, Siem gaat de harten van alle busbabymeisjes breken? Schattig!
Ga maar eens meisjeskleertjes shoppen en het wordt al echter. @Lim: zo'n meisje als jij (evt.) ga krijgen, zo ben/was ik ook. Hier verwacht ik dus ook zo'n dochter, maar vind de kleertjes die ze tegenwoordig hebben tóch wel heel leuk hoor...