arm kind! @debs: hallo, wat is dat voor enge nerd? als DAT uit jou en daaf komt dan is de melkboer er ook aan te pas gekomen!
ja hier zei iedeereen dus een meisje en ik juist een jongen haha .. nou ik ben dus echt niet goed erin. zei al tegen pixman dat ons meisje nu al goed grapjes maakt hahaha ...'ik ben een jongen..ben een jonge.. neee.. got ya. ben toch een meisje hoor.
Nou, ik hoop niet breken, want dan krijgt ie mama op z'n dak. Misschien smelten? Ga grote man maar vast inseinen dat ie het 'GROTE MANNEN GESPREK' moet voorbereiden... hihihihi
@ Kling: ja hele leuke vk's! Is idd belangrijk al zal ik zeker bij de gyn in het ziekenhuis bevallen, toch leuk als je een aardige vk hebt. En jij, ben je lekker aan het broeden?
@klingelding: arm kind? kind gaat als het meisje is gewoon op mama lijken in der jonge jaren.. boomhutten bouwen, sloopauto's nog verder slopen, moddergevechten houden etc.
we hadden al wat gekocht vandaag maar ben toch bang dat het toch nog een jongen is haha 95% kans namelijk.. ga wel bij de hema de paars fluwelen rokje kopen die ik de hele tijd oog op hebt
zalk zo ffies doen meis.....collega gaat zo de deur uit wie moet ik nou ook al nog meer pendeltje voor doen....uum :-k gossie had het ff moeten opschrijven..ben het vergeten was ze er nog nie helemaal zekers van dan Pix?
hahah ik vraag je niet meer hoor debs vraag nu zuurtje eerder bwhahaa... *blijkt dus bij geboorte toch jongen te zijn hahaha*
hahahaha! Dus jij was er ook zo één! Was al jong geïnteresseerd in motoren. Vind het erg jammer dat ik dat nu al twee jaar niet meer kan/doe, maar zodra meisje naar KDV gaat, gaat deze mama weer met motor naar werk!
nee mogen ze dus niet 100% zekerheid geven..maar ze komt zo zelden voor dat het toch anders blijkt te zijn
ze kunnen het zowieso nooit met 100% aangeven.. doen ze ook niet.. want stel nou.. tis amerika.. gyn zegt boy.. en blijkt girl te zijn.. heeft die meteen rechtzaak aan broek haha. mijn buuf heeft er 5.. laatste zeiden ze.. we zeggen nooit 100% maar dit keer wel.. overduidelijk een jongen.. dus hele buurt had het over Guus.. alle jongenskleren kregen nog wasbeurtje en de naam was dus ook bekend. tot na 4 maanden er een roze slingertje aan raam hing.. ze in alle staten de zolder op kon om alsnog wat meisjeskleren te zoeken en ook meisjesnaam werd op kraambed verzonnen.
Had die onekerheid de eerste keer ook wel een beetje: wat nou als toch...? We hadden namelijk niet serieus over een meisjesnaam nagedacht. Onze echoscopist zein toen trouwens: als dit geen jongen is, stop ik met dit werk! Dus eh, ga er maar van uit hoor, Tegenwoordig zien ze dat zo goed!
Zo'n dochter heb ik ook Boompje klimmen, voetballen, crossen (op de fiets) en vooral met jongens spelen.
Meiden, ik ga weer op de bank liggen... Kop thee (of toch de laatste choco.... Wie redt mij van dat ding? ) Oprah kijken, beetje slapen, wachten tot mannen thuiskomen en dan lekker troetelen...
ik bedoelde qua gaten in knietjes! ik zat trouwens ook altijd in bomen en boomhutten, maar wel met een pop! ik zeg: laat al onze beebs worden wie ze zijn; zichzelf! lekker zweverig he, en dat voor een klingel! @alice: ik broed heerlijk, thank you! trouwens, kan iemand mij in 3 regels leren hoe ik een plaatje (ala de nerd van debs gelijk in beeld zegmaar) hier plant ipv de link alleen?