oh ja.. we hadden dus wel al een meisjesnaam bedacht maar toen ik het zei toen rolde het niet van mijn tong af zoals bij ons jongens naam toen zei ik tegen vriend dat ik het niet helemaal weet of ik tevreden bent met meisjes naam.. dus we gaan even verder kijken wat er is maar als we niet anders vinden houden we het toch bij deze.. vind wel mooi naam maar misschien moet ie wennen ..was zo op jongen gewend dat het voor mij makkelijker was ook aangezien de naam dat was van mijn vader
@ Pixie, hoera en meisje , klopt dat met die chinese geslachtskalender hier op de site? Ik denk zelf ook dat ik n meisje krijg....
@debs, ja zoiets, maar dan als je gewoon een foto op internet ziet, niet een eigen foto, en dat je die dan hier wil klappen?
echt ff omschakelen dus pix daaf vond mijn gekozen jongentjes naam niks..dus moet weer opnieuw zoeken
Ok, dank! Niet dat ik daar iets mee opschiet, want conceptie was december óf januari, dus dan weet ik nog niets, haha. Edit: Maakt niet uit, is voor zowel december als januari een meid
@klingel je temp kaartje ziet er wel heel anders uit dan vorige keer! Heb je nu medicijnen ofzo gehad?
nee hoor Alice...we helpen allemaal een handje...en zie TADAAAA het is Klings gelukt Nee smallie hij vond het maar niks jammer he!