@Tisch heel veel mannen draaien met een zwangerschap wel bij.. Maar jah daar heb je nu niks aan.. Heb je weleens geprobeerd zijn was enzo niet meer te draaien? en alles van hem gewoon te laten slingeren?
@Nai; ja in dit geval heb ik weinig hoop. Hij wil over een jr of 2 eigen tent. Ik heb geprobeerd alles te laten liggen, maar probleem is dat hij daar weinig last van heeft omdat hij toch niet thuis is. Ik moet dan tegen die rommel aankijken en dat kan ik niet. Ma goed komt wel weer goed.
@tisch hé bah neej dat zijn dan niet de leukste vooruitzichten ( voor huis dan ) Qua geld hopelijk wel Nou ik hoop dat hij met een goed gesprek wel bij draait !
Goh mannen sporen soms niet. Belt ie net jaaaaaaaaaaaaaaaaa sorryyyyyyyyyyyyyy en diiiiiiit en daaaaaaat en je hebt geliiiiiiiiiiijk en ga me best doeeeeeen. Ma goed we gaan weer verder hier. Is klingel al gestruikeld?
hihi echt mannen he.....doet tie van mij ook heeft eerst fff tijd nodig om er dan achter te komen dat ik wel beetje gelijk heb
eindelijk bijgelezen bezoek bij huisarts is goed geweest, dochter hoeft de puffer niet meer mijn test wil zonodig grappig doen er staan nu 3 strepen op (1controlestreep, 1 teststreep en 1 indrooglijntje) indrooglijntjes bestaan dus wel Pixie een meid gefeliciteerd voor de rest ben ik het alweer vergeten, ben er niet bij met mijn hoofd sorry knuf voor iedereen
Tisch was bij ons ook altijd gezeur omdat ik parttime werk (voor de rest wao) en hij fulttime deed hij niets meer. Nu hebben we 3 uur in de week hulp en koot hij zelfs af en toe!
Hallo lieve meisjes, Ik wilde even gaan lezen wat jullie vandaag allemaal te kletsten hadden, maar er is zoveel gebabbeld dat ik er maar even niet aan begin. Heb vreselijke pijn in mijn hoofd......ben vanmorgen knalhard achterovergevallen eerst op mijn kont en toen op mijn kop....auwwwww. Ik ging de auto vast starten om de kids naar school te brengen en had niet in de gaten dat het zo glad was onder een piepklein laagje sneeuw. Naast pijn in mijn kop en kont ook pijn in mijn rug en buik, dus toch maar even vk gebeld. Ze was onderweg en zo lief om even langs te komen. Heeft mij even aangehoord en naar hartje van kleintje geluisterd. Gelukkig hoorden we het hartje (was de 1e keer ) luid en duidelijk. Dat heeft me gerustgesteld.....ik weet wel dat kleintje goed verstopt en beschermt zit, maar doordat ik pijn in mijn buik en rug had was ik toch een beetje ongerust. Waarschijnlijk mijn spieren die protesteren en een beetje stress. Maar goed..nu nog steeds barstende hoofdpijn en ik moet mijn boekhouding bijwerken en nog wat mails naar klanten sturen, dus helaas geen tijd om bij te lezen. Heeft iemand misschien even een korte update? Ik ga nog even werken en dan de rest van de avond languit op de bank! Tot later of morgen!
Oh ik zie nu even gauw...Pix een meidje.....gefeliciteerd! en Zuurtje 3 streepjes....whaaaaaa....moet toch raak zijn zou je denken!
Zuurtje 3 strepen? Hoe krijg je dat voor elkaar? Welke testen gebruik je? Blij te lezen dat dochtertje het goed maakt. @Lautje; doet je hulp dan de grote dingen? dus ramen lappen etc etc? Ja denk ook dat ik straks hulp neem als ik een beeb heb. Werkgevers eisen vaak genoeg dat net afgestudeerden de eerste 3 jr fulltime werken. En dan red ik dat echt niet meer als hubs ook nog steeds zoveel werkt (wat waarschijnlijk het geval zal zijn)