psssstt... ben net in alle hevigheid ongi geworden... Lekker kansloos als je ineens cyclus van 50 dagen hebt zeg...
gaan even een pauzeronde inlassen, ben het zat en moeten toch eerst op gesprek met de gyn.. (laat me nog wel zien op mmm)
goede morgen meisjes, wat is dat nou Natjes, gewoon ongi geworden, echt balen, hopelijk brengt een pauze je wat rust. zo nu even verder terug lezen
goeiemorgen allemaal pff natjes, ronde van 50 is wel erg lang he.. maar nu je ongi bent is kans op cyste kleiner toch? tnx smalletje nog nix van debs gehoord.. maar die zit nog in de bus denk ik hehehe..
nou kwaaltjes. t'is eigenlijk best grappig. ik ben "fitter" dan ikm e in lange tijd gevoeld hebt. natuurlijk wel misselijk endat soort dingen maar minder dan normaal. en ach voor 3 keer per dag diaree en een kroerharde buik en om de haverklap plassen doe ik het wel hoor. als het zo blijft teken ik ervoor. zou het wel graag wat warmer hebben maar we dragen alles met een glimlach 8)
Dames ik was op zoek naar de perfecte kleur oranje voor mijn trouwjurk.. Het is onze lievelingskleur en mannetje heeft ooit gezegd dat die hoopte dat ik in een warme oranje jurk zou verschijnen aan het altaar. kijk eens in mijn album en zeg eens wat jullie van die kleur vinden van de jurk die mathilde aan heeft
wat leuk limmeke! mijn dochters lievelingskleur is ook orange en dat hoor je niet vaak. ik zoek me dan ook helemaal suf naar orange dingetjes altijd. nu begint het wat meer op te komen. onze baby kamer is trouwens ook orange met geel. als ik je album vind zal ik zeker ff gaan kijken.
nou dat ging gemakkelijk ik vind het een wat donkere kleur orange. maar het fototje is voor mij erg klein. het lijkt me wel een leuke kleur hoor.
Grrrrr nog steeds niet ongi maar ook geen positieve test. Die van paar dagen terug was toch een indroog? Wel een rare dan, kwam gelijk en blauw..maar ja. Ga nu maar weer chagerijnig aan het werk. xx
prachtig, staat je denk ik ook erg mooi @yinte, gelukkig is het te doen, hopelijk niet veel andere kwaaltjes
jeetje meid wat balen die onzekerheid! weet precies wat je voeld ben je wel eens vaker zo lang dan overtijd geweest ?
indroog bestaan toch niet..... geen bloed houd moed. Weet het is moeilijk, hopelijk snel duidelijkheid