Het komt mij heel erg bekend voor! De eerste jaren ging het ook zo met onze jongste en uiteindelijk is het beter geworden sinds ze de griepprik krijgt, neusamandelen eruit heeft gekregen en buisjes in de oren heeft gekregen. Misschien eens laten doorverwijzen naar de kinderarts?
bedankt allemaal.. jullie zijn erg lief.. ik voel me helemaal niet happy vandaag.. ben ook erg moe (ondanks gewoon 8 uur te hebben geslapen)
goeiemorgen allen klinkt minder goed Juud, logisch dat je daar diep bedroefd van word. klingel: gek mens natjes: lol foto alice: yeah... klussuh! mezelf: net op bank in slaap gekukeld en had een rotdroom toen ik vorige keer ZW was had ik me ingescheven voor al die gratis dingetjes, tijdschrift wij jonge ouders etc.. en vanmorgen had ik dus weer envelop in bus met de afhaalbon van etosdoos en 2e gratis kaartje jongeoudersbeurs. Vanmorgen dus weer klantenservice gebeld en gezegd dat dat allemaal niet meer nodig is. Toen op bank geploft en gaan pitten. In mijn droom liep ik gang weer in, nog meer gratis babyspulletjes.. stickers met HOERAAAA, WE HEBBEN BABY, een dik 9maandenboek, allemaal kaartjes waarop we blij aankondigen zwanger te zijn etc. Ben helemaal dipjes wakker geworden boehoee.
hoi meiden, lim, frustrerend lijkt me als je al die spullen krijgt..... nou vanochtend heb ik weer getempt....eerst kreeg ik een temp van 39 nou dat kan echt niet..... dus ik dacht later nog een keer proberen. toen was die 36,6 dat lijkt me mooier... hahaha. WEet niet hoe het kan dat ik 2 keer verkeerd getempt heb, lijkt me ook niet zo moeilijk toch? he vraagje want nu snap ik hetniet meer..... (kom ik weer met mn gezwam over lf) hoe bereken je nu je lf? reken je daar de dag dat je je eisprong hebt ook bij mee? dus als je bv op zondag je ei hebt is dat dan dag 1 van je lf? en de dag dat je ongi komt die telt niet meer mee? ik las ergens dat dat dus niet zo is, dat je pas de dag na je ovulatie als 1e dag telt en je ongi dag niet mee telt, maar dan kom ik dus op 9 dagen en zou je in het geval van : zondag ei en twee weken later op zondag ongi, nooit een lf van 14 kunnen hebben terwijl dit wel een normale cyclus is toch? snappen jullie me nog? _________________
LF is: dag na ei is dag 1.. geven ze ook aan: 1DPO.. en laatste dag is dag voor ongi. die tussentijd is dus je LF
owww... dus als ik op zondag mn ei had en 1,5 week later op woensdag ongi wordt s avonds laat, dan heb ik dus maar een lf van 9
sorry late reactie, is eindleijk druk op werk 1 collega op cursus en andere komt straks pas Gewoon de pms klachtjes denk ik... Vreetbuien, gevoelige boobies, af en toe steekjes van onderen .... zelfs daar durf ik niet echt op te focussen, ben bang dat mijn lijf straks opeens zegt: gefopt.... toch geen ei. Woensdag dus maar afwachten
Woeiii kom net weer binnen waaien. Pixie knufff, niet sjaggie zijn meissie, NOD vandaag, spannedn! Limmeke, rotgevoel overgehouden van droom, is ook idioot dat je die dingen niet gewoon kunt opzeggen, knufff. Ga effe douchen vanmiddag afspraak met keukenboer.
Juud jij ook dikke knuffel, wel hier gewoon lekker even klagen hoor, beter dan dat je er mee blijft lopen!
nou ik ga maar even klaar maken voor werk. heb hier nu toch wel heel vage ongi tekens.. krampje in rechter zij. en been pijn. zal wel op mijn werk opdagen .. *zucht*
hallo meiden, ben ik weer. Ik heb weer een stukje geschreven. *zet ego ding aan* IK BEN ZO MOE! en ik heb pijn in mijn hand en dat is frustrerend als je wilt werken *zet ego ding uit* Erhm klingeling/ rammel: heb je ff tijd om wat voor mij na te kijken? JD
*wil degene die op mijn hoofd zit er nu af gaan* (wordt helemaal kriegel van de druk op m'n hoofd) Baas belde net nog om mijn mening over iets te vragen.. En hij vond me slechter klinken dan afgelopen woensdag.... Nou hoor...
ohjow wist ik niet dat je daar last van had! Balen zeg! En ze kon het niet laten om zich nuttig te maken op der werk dus tja Denk dat ik zelf toch ook dat ik maandag weer op het werk zit.. haha
je bent gek. ach je moet het zelf weten. ik ben nu weer hard bezig met mijn scriptie, maar iemand zou ff mijn motivatie moeten lezen. Klingel had wel goed commentaar vorige keer dus...
nou dag allemaal.. misschien kom ik wel een berichtje plaatsen vanavond over de vorderingen maar ik denk het niet. ben gewoon erg moe. zal wel gelijk mijn bedje induiken.. .. *huilt* ik moet nu nog 8 uur werken.. waar als ik een dagdienst had was ik nu al bijna halveweg.. *droogt oogjes en gaat naar haar werk*