lim, nog even over die lf hoe kan je dan in een cyclus van 28 dagen, waarbij op dag 15 (zoals gebruikelijk) je ei is en vervolgens na 28 dagen je ongi komt, een lf hebben van 14? alsik volgens die berekening ga rekenen kom ik op een lf van 13, omdat je de dag van je ei (dag 15 ) niet mee telt en de dag van je ongi ook niet.....
heb jij dan ook een korte lf? sorry meiden begin een beetje obsessie te krijgen geloof ik wordt er zelf al gek van, laat staan jullie, sorry
hoe kom je erbij dat het gebruikelijk is dat ei op dag 15 springt bij cyclus van 28 dagen? gemiddeld is een LF van 14 dagen.. dus ei springt meestal eerder dan dag 15. Het is niet dat eitje ook mooi springt in het midden van een cyclus.. de LF is eigenlijk de enige " vaste" periode in een cyclus. Dus bij een LF van 14 en cycluslengte van 28 springt eitje eerder dan dag 15 en nu stoppen jij met je LF.. ! je zit jezelf helemaal gek te maken! Als je echt denkt dat je LF te kort is, en dat je daardoor moeilijker zwanger wordt, ga dan naar huisarts. Als hij je mening deelt, dan is er medicatie die je LF wat kan verlengen.
limmeke zal je altijd zien heb je dat ding een keer nodig ken je hem nergens vinden small ja vond ze het leuk op het strant ik ga miss zondag naar het strant met me vriend en de hond en me papa en stiefma beter dat je temperatuur nog steeds hoog is cin werkse ! jedidjah gelukkig maar dat het aan die stomme weegschaal lag alice joepie ook een ei giegel erg hé die dromen pixie spannend , hoop niet dat je ongie word! ikzelf is echt duidelijk me ei en nee ik heb nu geen ovutesten gebruik de gyn zei (woensdag) tegen mij dat hij tussen nu en 5 dagen ga springen maar ik voel het nu echt heel duidelijk ik had ok wat vanmorgen eps: sta ik de ramen te zemen bij een client zet ik de emmer op het trappetje en die wil ik verplaatsen haha valt die hele emmer over mij heen , me t shirt was zeik nat hahaha gelukkig kan ik het heel goed vinden met die vrouw en heb ik ff een tshirt van haar aan getrokken hahahha
haha voelde net als zo'n wedstrijd waarbij je een emmer water over je tieten heen gooi( wet contest ofzo) hahahha echt precies daar over heen
@ Jedid, vervelend zeg.... heb al 2wk last van beide handen, gelukkig net niet erg genoeg om niet te kunnen werken, hopelijk trekt eht weer snel bij. @ Gaby, zal zo even foto plaatsen asl ik even tijd heb