staat der erg goed small die staartjes! En lijkt ze nou een beetje rossige haarkleur te hebben? Of is dat de belichting? Vind dat altijd zo mooi! (als je keer oppas nodig hebt ) RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRaatteelllllllllllllll KLEEPPPPPPEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR KLINGELINGELINGGGGGGGGGGGGGGGGG
ben helemaal niet op oorlogspad.. maar Jolan maakt zich zorgen over een eventueel korte LF... de enige die daar duidelijk antwoord op kan geven is huisarts en hij is ook enige die eventueel iets voor haar kan doen. dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wil gewoon niet dat Jolan zich helemaal gek laat maken door alles wat we hier op forum lezen of op internet!.
@ Natjes, idd beetje rossig haartjes vind ik ook eg mooi, nu me tminder zon word het iets donkerder (mijn moeder heeft rood haar) @Naiobi, hoop het ook
ik begrijp het hoor lim, het is goed als iemand dat tegen me zegt, maak me altijd zorgen om dingen :S ben er ook voor naar een psycholoog geweest 6 jaar terug....ik verleer het nooit hahaha. maar bedankt, je hebt helemaal gelijk, moet me niet gek laten maken!
ja idd de zons schijnt...das maar goed ook want de klapramen zijn even weg... voor nieuwe glazen... Owh ik ben miracles van celine dion aan het luisteren... ik wil een beeb!!!
Hier ook fijn zonnetje! Heb net 1,5 uur met Siem buiten gewandeld en boodschapjes gedaan. HA heeft me doorverwijzing naar kinderarts gegeven. Kan zo bellen voor afspraak. Eetgedrag waarschijnlijk levensfase i.c.m. kiezenleed. Maar gesnotter en gehoest toch iets van de luchtwegen. Door eetgedrag niet voldoende kracht om aan te sterken en doordat hij zich wat belabberd voelt geen eetlust. Ofwel: vicueuze cirkel... Ben blij dat we serieus genomen worden en voel me al opgelucht. Vandaag is ie redelijk vrolijk en heeft redelijk goed gegeten en gedronken. Nu weer lekker aan het slapen. Zwanger zijn daalt nog steeds niet echt in, door de probleempjes met Siem, maar merk met dit weer wel dat ik me anders voel
@Naiobi: helaas, geen prijs..... Had super-flappen-krassen met een winkans van 1 op 3, maar helaas....
zonnig maar koud.. hb verwarming roodgloeiend staan hier. goed dat ze je serieus nemen met Siems klachten. en dat was 3de keer dat kantoor belt.. of ik volgende week nog wat adressen wil vervangen grrrrrr