dat gaat snel... ik ben al geruime tijd lid van een site waar je foto's en schilderijen etc op kan plaatsen. Nu heb ik eindelijk twee foto's geplaatst en binnen 5 minuten staan ze al in de favorieten van iemand... dat gaat rap
Goeiemiddag allemaal, Lekker die groupshug Cin, ben gek op knuffelen. Dus dat doe ik meteen maar even: iedereen een vette warme knuffel! Juud sterkte met Siem, kinderarts is fijn! liefs, MamaY
grommm mannetje belde net dat hij wat later komt ik zeg je moet opschieten me eitje lig op jou te wachten
owh jeej... nou ik heb voor het eerst sinds een paar jaar weer wat echt getekend voor een schilderij... lol...
ha ha, hub sleur hem onder de douche vandaan...... of voorspel onder de douche even zijn rug lekker insoppen enzo doet hier altijd wonderen, hihi
hmmm shit gaat voor mij niet op vanavond... hubs is al onder de douche geweest! Zit hier nu op de bank met de laptop...romantisch met alle kaarsjes aan.. en hub zit boven achter de pc... haha
whiiiiiiiiiiii! i am BACK! was dat nu en nu is iedereen weg zeker? mik mak mok! alsmede stamvoet (alleen met rechts) heb ik nog spannende dingen gemist? ik moet even bijlezen maar ik moet eerst lekker thais soepje eten, roseeeejtje drinken en pauil de leeuw kijken! tot straks.... blije klingel (gamaar blij zijn binnen 1 dag dat je ongi werd)