De Lama's komen er zo voor. Mijn mannetje is naar de sportschool. Ik zou eigenlijk ook maar ik voel me zo belabberd Oorpijn, moe, misselijk, maar het meest baal ik nog van m'n temperatuur. Geen koorts maar wel verhoging, dat gaat natuurlijk m'n hele tempkaart in de war sturen
ooeeeeh.. de lama's! die wil ik niet missen natuurlijk! @ cin: waarom zou het je tempkaartje in de was schoppen? Dikke knuff voor jou door, omdat je je zo beroerd voelt...
jeetje meis ben je zo ziekjes ? je temperatuur kaartje ziet er nu wel okey uit mja dat is dan nog afwachten morgen ochtend als je zo ziek ben mijn temperatuur was vanmorgen al iets omhoog gegaan ,ik temperatuur om kwart voor 7 en om half 8 voelde ik me eisprong, ben benieuwt wat me temp. morgen ochtend doe !
Omdat m'n temp hoger is, zo vind ik natuurlijk nooit m'n innesteldip. Maar ik hoef in ieder geval niet bang te zijn voor échte een daling, hehe. En echt ziek...nee, gewoon m'n herfstdepressie. Ik heb alleen zo'n oorpijn en dat heb ik nog nooit eerder gehad, tot 2 weken geleden. Nu is het m'n andere oor
Dus jij ligt met laptop en al in je ondergoed tussen de waxinelichtjes op het kleedje voor de openhaard?
hihihi, je lijkt smallie wel. Maar ik wíl gewoon een dip nou ja, voor een beeb zonder dip teken ik ook hoor...
Hihi! Was dat maar waar! Vriendje heeft 400 koeien gemolken, dus die gaat rechtstreeks onder de douche! En ik heb zo'n ouderwetse comp, die is te zwaar om mee voor het aquarium (helaas geen open haard) te gaan liggen.... Heb wel 1 vreselijk romantische geurkaars aan, whahahaha
hahaha... solly cin.. hihi.. ik wilde al zeggen, ik zou geen dipje hoeven te hebben hoor.. hihi.. haha.. ik las het even verkeerd.. las het als: met laptop in al je ondergoed.. haha.. ik zie elke al liggen, met 10 paren ondergoed aan in bed...
Ja, dat kan natuurlijk niet, tegen de tijd dat d'r mannetje al die bh-haakjes losheeft is dat ei al gesprongen!
Heb er net ook al naar zitten kijken, eerlijk gezegd.. vind het wel goed zeg elke, dat je die site hebt!