ja graag. al weet ik dat ik eigenlijk 4 dagen speling hebt. want ik had mijn NOD op 24 dagen gezet.. maar zou altijd nog 28 kunnen worden..
He Ladies! Heb net even beetje bijgelezen. Volg alles wel maar beetje ziekjes dus niet zo actief hier. Nu lekker naar bed. Lekker slapen allemaal straks! X
heb ik weer. wéeeér iedereen weg als ik eens aan kom kakken! jullie hadden mooi gesprek over mooie charlotte... ik kruip op de bank met wijntje (lang leve ongi) wel saai zo alleen zonder vent. beh! morgen lekker huisvrouwen met 1 voet en nuttig plus aangenaam doen. @pix: ik duim onwijs voor je! liefs klingel.
Spring Spring... volgens mij is er wat bij mij gesprongen. Heb het idee dat ik kramp in mijn buik heb... niet geen ongi kramp, maar gewone spier kramp. echt maf... erhm ff wat anders... voor de mensen die mijn schilderkunsten willen zien. Ik ben nog lang niet zo ver, maar hier is de schets. Ruwe schets, maar het begin is er... owh en er staat een link in mijn onderschrift van mijn deviantART site... daar staan wat foto's en daar komen schetsen en schilderijen te staan... Nou ik ga naar bed. ik voel me niet geweldig... Ik spreek jullie morgen... bijbij
Zooo even terug gelezen. @ Elke, 2 vriendinnen van mij hebben HELPP gehad en 2 vrouwen van collega's ook. 1 vriendin heeft ook echt gevochten voor der leven en was het bijna te laat. andere vriendin waren ze er iets sneller bij. Maar duurde dus wel bijna 2 jaar dat ze het weer aan kon en 2 uur kon werken op een dag... Vind je site erg mooi, en helpt zeker mee aan de verwerking. Want zoals je weet mag mooie Charlotte zeker gezien worden. Zo'n knappe meid. Maar is dus gister weer flink geklust hi hi Ik heb er zelf steeds meer vertrouwen in dat ik echt een ei heb gehad Gaby, Cin, hoe is het met jullie temp? @ Jedidjah, had al even gespeikt op de site.... had je trouwens een eisprongdipje?
Morgen! Je temp blijft mooi hoog small! Die van mij was 36,8 maar ik ben niet helemaal fit dus het kan een beetje vertekend beeld zijn. We zien wel... @jedid: ruwe schets ziet er goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
mogguh meisjes... Hier heftige avond gehad gisteravond... DOor de antibiotica heb ik de hele avond (na mijn laatste berichtje ) op de wc doorgebracht.. Volgens mij ben ik nu wel leeg.. al maakt buik nog wel flink geluid! @small: fijn dat temp nog hoog is! Woensdag ga je testen he? @cin: ben benieuwd wat ej temp morgen doet! @jedid: ben benieuwd naar het eindresultaat meis!
goedenmorgen jedidjah ben je ook een beetje ziekjes ? cin ben jij ook nog steeds ziek ? je temperatuur is nog wel goed smallville beter dat je temperatuur nog zo hoog is , ben benieuwrt! natjes klote hé die antibiotica ik kan er helemaal niet tegen door me ziekte want die medicijnen doden ook alle goede bacterieen in je darmen
waaar halen jullie de puf vandaan om zoveel t klussen hahahaha.. tis hier al dikke week geleden.. vandaag is schoonmams jarig, gezellig familie etentje.. oo heb ik daar zin in.
gaby fijn dat je temp weer omhoog gaat! En die k*tantibiotica... bah! Rommeld nu weer als een gek. Dacht eerst heeeeee kramp in onderbuik, ei? NOT! Kon gelijk rennen naar toilet haha
pfff eerst tot we ongeveer een jaar hadden deden we het wel 3 x op een dag hahahha net konijnen haha.. maar dat mag nu niet dat is niet goed voor de kwaliteit van zijn zaad whahha gefeliciteerd met je schoonmama
hoop dat het snel over is ! hoelang moet je nog slikken ? ik ben voor 1 soort antibiotica allergie's dat is pas erg dacht echt dat ik toen dood ging
wij hebben nog steeds konijngedrag, maar door de weeks zijn we allebei zo moe.. dan wllen we wel, maar kunnen we niet whahahha. nu moet ik zeggen dat als kids thuis zijn, het ook wat lastiger is.. huis is gehorig zeg maar en aangezien mijn koters vaak later gaan slapen dan ik eh,...
kom op konijntje doe maar wiebelen wiebelen whahha daar kan ik goed bij in komen jij heb al wat oudere kids thuis lopen hihi wij alleen een hond en daar hoeven wij geen rekening mee te houden
hebben jullie me kaartje trouwens bekeken volgende week ff bloedprikken om te kijken of ik wel een goede ei sprong heb gehad !