Bij is mijn ongi al weer afgelopen? Woensdagmiddag begonnen en sinds gistermiddag niks meer? Heb nog nooit zo kort gehad. Beetje vreemd.
met pil: 7 dagen heftig vloeien met mirenaspiraal: bijna 3 weken heftig vloeien zonder pil voor MK: 5 dagen heftig vloeien zonder pil na MK: 3 dagen heftig vloeien en houdt direct op dus geen nagedruppel. dus het kan idd verkorten gedurende alllllllllllllll die jaren dat wij gebruik mogen maken van al die ongemakken die het vrouw zijn met zich meebrengt
yup, kreeg dat spiraal omdat die minder hormonen af zou geven dan pil en ik allergisch ben voor pil. vloeide 3 weken, dan week niet, 3 weken wel, week niet en dat bijna 3 jaar lang. Ik tegen gyn... geen wonder dat dit ding zo betrouwbaar is.. kheb zelden tijd om te vrijen hahahaha. Bij 90% van vrouwen stopt mensi, mijn lichaam reageert jammer genoeg te heftig op hormoonveranderingen. ach, kan erger.. heb ook ooit die nuva ring gehad. Na week verloor ik 's nachts zoveel bloed, dat het echt langs mijn benen omlaag droop en ik het bijna niet bijgedweild kreeg. Krampen absurd gewoon, ik huisartsenpost gebeld, want was behoorlijk in paniek, was alleen thuis en had groot bloedbad. och zegt mens aan foon.. belt u om 8 uur uw huisarts maar. kheb toen ring verwijderd, en na 2 dagen stopte dat bloeden.. mocht ik dus ook niet meer gebruiken. lang leve de rubbertjes hahahaha./
jeetje ! dat je ook zolang met spiraal dan nog heb gelopen ik zo daar helemaal gek van worden zo lang en vaak ongie! bij de huisartsen post zijn ze gek ! die denken te makkelijk !
jeetje Limmeke, das wel erg lang 3 wk. Ik was met pil denk maar 2dgn ongi en 3dgn spotting. ik ga zo eten klaar maken voor vanavond, lekker hachee, heb mijn vader en zusje uitgenodigd, mijn moeder is lekker weekendje weg met vriendinnen. kleine meid is beetje hangerig, dus even niet veel tijd om hier te tikken... @ Gaby, mooie temp
Jemig Limmeke, 3 weken ongi van spiraal! Idd goed voorbehoedsmiddel op zich. Gaby, jij hebt onderin je adres van FF staan, hoe kan ik die vinden van mezelf? Heb al gezocht maar weet niet hoe ik dat moet doen.
mooi hé ow gezellie dat je papa en je zusje langs komen! hoop dat je moeder een leuke tijd heb met vriendinnen
haha vraag me niet hoe ik heb dat van smallville gelezen die had dat op geschreven bij temperatuurkaartjes
is 2 a 3 dagen geleden dat ze dat heeft neer gezet dus je moet denk ik nog wel ff zoeken! ik snap zelf ook niet veel van ff hoor hahaha ja weet hoe ik me temperatuur moet invullen